Ga naar inhoud
Vespaforum.be

#DutchWesp Custom GTS Candy Python Green


#DutchWesp

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen week weer voor het eerst dit jaar een ritje met de GTS gemaakt.  Ik was benieuwd hoe de nieuwe schokdempers zouden bevallen. Nou dat viel niet tegen. Ik had het idee/gevoel dat je minder van een hobbelig wegdek merkte.

Natuurlijk zegt zo'n 1e ritje niet alles en kan ook gewoon suggestie zijn maar ik ben toch positief. of ik na een langere rit de afstelling nog ga veranderen weet ik nog niet. en dan denk ik als het goed rijd waarom zou ik.

Van de week ook maar eens gevraagd wat ik terug zou krijgen als ik de GTS 2015 ca 3500 km zou inruilen voor een 2018 model weet nog niet welke want je bent natuurlijk redelijk beperkt door de beschikbare kleuren. 

De nieuwe scooter helemaal overspuiten is voor mij geen optie.

 De genoemde inruilprijs viel me overigens niet mee. Het aanbod was wel zonder alle accessoires dus die mag ik er dan weer afhalen en een deel overzetten op de nieuwe.

Wel weer jammer dat de voordemper van de 2015 niet past op de 2018. Maar daar is ook overheen te komen.  Eerst maar een stuk rijden op een 2018 om te zien rijd ie net zo lekker of fijner en dan vind ik het, het prijsverschil waard.

Ach je moet wat te wensen hebben.

Link naar reactie

Kijk goed om te horen! Ik begrijp de verandering in voorvering ook biet echt eigenlijk? Misschien is de nieuwe voordeliger on productie kosten 

 

je zou eventueel voor de nieuwe gtv kunnen gaan sei sergioni uitvoering? En anders misschien een touring model iets voor jou? 

Ik wil ook voor iets anders gaan, namelijk voor een Ducati Hypermotard 821 of de 939 eerst in mei even lekker proefritje maken erop en kijken hoe het echt bevalt. 

Gr. Jim

Link naar reactie

Hoi Jim,

Persoonlijk vind ik die GTV wennen dat de koplamp op het spatbord zit. Het dashbord vind ik wel wat hebben.

De touring heeft zeker wel wat alleen ik ben allergisch voor dat bruine zadel en handgrepen, maar dat is over te zetten.

Ik snap de prijspolitiek van Vespa ook niet helemaal Koop je de goedkoopste uitvoering dan zit er standaard een bagage rek achter op. Kies je voor de duurdere Super of Supersport heb je andere kleuren maar geen rek moet je ca 150.00 voor bijbetalen. de techniek schijnt precies hetzelfde te zijn. Koop je een touring komt de prijs overeen met een Super sport en heb je ineens een rek voor en achter en een windschermpje.

Wie het snapt mag het zeggen. Als een Super of sport nu sneller was andere overbrenging o.í. dan zou ik het kunnen begrijpen. dus waarom kiezen we voor een Super of super sport alleen voor de kleur. een zwarte velg of zilver kleur maakt in prijs niks uit en dat de voordemper grijs of rood is, geeft ook geen prijsverschil.

er staat nergens dat de rode schokdemper een andere kwaliteit heeft dan de grijze uitvoering.

En zo'n Ducati is zeker niet te versmaden maar voor mij niet meer geschikt. Ik vind van de Vespa ideaal dat je je voeten niet meer hoeft te gebruiken.

Overigens gebruikte ik de voetrem bij de BMW R1200RT ook nooit.

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...