Ga naar inhoud
Vespaforum.be

#DutchWesp Custom GTS Candy Python Green


#DutchWesp

Aanbevolen berichten

Hallo Vespa vrienden,

Ik heb mijn nieuwe GTS opnieuw laten spuiten in een uniek kleurtje, Cany Python Green.
zal jullie eerst wat foto's laten zien hoe ik 'm 29 April 2017 opgehaald heb.

IMG_0444.jpg

Na 2mnd Touren heb ik alle chroom delen gedemonteerd en daarna alles glans zwart gespoten, ook heb ik m'n zadel laten bekleden en de zij panelen gewrapt in een custom patroon dat zag er zo uit:

IMG_1742.jpg

Daarna heb ik er een Angel eye ingebouwd:

IMG_4006.jpg

Vervolgend besloten om er een Akrapovic uitlaat onder te monteren:

IMG_3546.jpg

Hier was ik toen helemaal tevreden mee, totdat ik op bezoek ging bij een goede vriend van me die zijn eigen spuiterij heeft in Haarlem en daar zag ik toen de nieuwe candy kleurvoor het eerst.
Gelijk helemaal weg ervaren besloten om mijn GTS ook compleet te laten overspuiten. Wat geleid heeft tot dit als resultaat:

4_C7_D0253_31_FA_4_A5_E_BB38_B31_E690_BD
final.jpg
final.jpg
ea_Woo_Fy_HTZi_BTK_nu0n7jg.jpg

 

Gisteren heb ik m'n GTS velgen naar de coater gebracht omdat ik ze graag glans zwart wilde hebben ze waren mat zwart en beschadigd.
18_W8prs_URIy3r1w_Ouw_Cghw.jpg
q_Xl1_HHe_DTj_WZ2_Pb_UZxt_JTg.jpg

En Sport velg stickers en Speciale Zelioni ventiel doppen:
YFd_Rn08_QSRCalyt_J4v_E8_Zg.jpg
SRsjegtq_S_mj1_CKXd_QEJQQ.jpg
 

Eindresultaat:

WE6_ICrhv_Qjq4d_ZMKIHj9_Ew.jpg
zx_R9_KQd_NSO6_H967_Z3_Faa_RQ.jpg
Kf_Wz_6z_WQNGeg8ic_YDa_Zig.jpg

 

Voor meer foto's kan je op m'n Instagram kijken onder m'n naam @Dutchwesp en op YouTube op Dutchwesp.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Gr.Jim

Link naar reactie
1 uur geleden, marcdax zei:


... ..Juist de rode kleur van de veer vooraan steekt wel enorm af... .. (naar mijn mening ;) )

Eigenlijk vind ik dat "rood" van de voorveer, op de zwarte velg en het achterlicht nog zo slecht niet, in combinatie met dat "giftig groen"...het mag een "beetje gevaar" uitstralen ;) 

Link naar reactie
9 uren geleden, marcdax zei:

Heel mooi , allebei de kleuren !
Juist de rode kleur van de veer vooraan steekt wel enorm af (naar mijn mening ;) ) , misschien ook eens in het zwart of goudkleur ofzo laten lakken ?

Dank u!
ik heb om die rede ook rode velg stickers gekozen en een rode S sticker op m'n beenschild zitten om het terug te laten komen.
snap wel wat u bedoeld maar vind het zelf juist wel mooi staan bij elkaar :D 

Link naar reactie
7 uren geleden, Vespaciao zei:

Eigenlijk vind ik dat "rood" van de voorveer, op de zwarte velg en het achterlicht nog zo slecht niet, in combinatie met dat "giftig groen"...het mag een "beetje gevaar" uitstralen ;) 

Haha Dank U!

mooi verwoord ^_^ vind ik zelf namelijk ook.

Gr.Jim

Link naar reactie
3 uren geleden, #DutchWesp zei:



Ben er ook erg blij mee... . bij elke belichting heeft de vespa een andere kleur... erg mooi om het te zien veranderen.

 

Ja Jim...ik denk dat je het doel dat je voor ogen had, meer dan voldoende hebt bereikt : een "dreigende camouflage- gifkleur" die verandert in de zon zoals bij een "rattle-snake" :angry:

Link naar reactie

Heb je dat Vespa kapje op je voorvork ook gespoten? of laten doen? Normaal zijn die plastic-chroomlook.. .heb je die geschuurd of??

Link naar reactie
Op 10-1-2018 om 09:15, pdvd zei:

Heb je dat Vespa kapje op je voorvork ook gespoten? of laten doen? Normaal zijn die plastic-chroomlook.. .heb je die geschuurd of??

hey pdvd, 

Die is idd gespoten ja, eerst geschuurd , geprimerd dan de kleur lak en daarna blanke lak erop.

 

Gr.Jim

Op 10-1-2018 om 10:09, zeevos zei:

Prachtig kleurtje ! Toppie zoals ze zeggen ;-)

Dank u!:rolleyes:

Link naar reactie
8 uren geleden, MrThibaut zei:

Ziet er fantastisch uit! Is dat gedaan bij Joey Schaar? Ik volg die op YouTube

Dank je! nee dit is niet gedaan door Joey Schaar,

Heb 'm zelf gedemonteerd en weer zelf terug in elkaar gezet.
Het spuitwerk is door TouranExclusive gedaan in Haarlem. Ik zelf heb ook m'n eigen YouTube kanaal en daar staan ook de filmpjes hierover van online.

www.youtube.com/c/dutchwesp

Gr.Jim

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 7-2-2018 om 13:14, GuntherV zei:

Wauw, mooi!

dank u!

 

Op 7-2-2018 om 13:27, motorhan zei:

Die spuiter ook een Vakman hoor, heel wat beter dan het originele spuitwerk van Vespa zelf. de mijne van 2015 zit vol stof pikkels maar ja is dan wel origineel:DB)

Ja Touran Exclusive is zeker een meester in zijn werk... ben er ook erg blij mee, vandaag eindelijk er even mee wezen rijden.

 

Link naar reactie

Ondanks dat het koud was dit weekend kon het mij niet weerhouden om te gaan Touren... heb er gisteren ruim 140km mee gereden en vandaag weer 30km ermee getoerd.

Heb nu ook m'n filmpje kunnen maken om het totaal plaatje te laten zien hoe de lak veranderd door de zon licht. 

 

 

Veel kijk plezier!

Gr.Jim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...