Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo allemaal


iHans

Aanbevolen berichten

Hallo Vespa liefhebbers,

Mijn naam is Hans en woon in Krabbendijke. Een dorpje in Zeeland, 20 min van Bergen op Zoom en Antwerpen.

Al enige tijd was ik op zoek naar een Vespa uit de jaren 60 met wat werk. In eerste instantie op zoek naar een 50cc maar uiteindelijk is het een VNB3T geworden uit 62. Naast de Vespa ook nog in het bezit van een Fiat 500F en een D in restauratie. Vespa is nieuw voor mij en alhoewel er veel op internet en dit forum te vinden is. Zal ik regelmatig een vraagje posten denk ik. De Vespa die ik heb is niet origineel meer en een oudere restauratie, mocht ik hem op kenteken krijgen wil ik zo origineel mogelijk gaan. Onderstaand een foto van de Vespa, aangezien ik deze in Antwerpen gekocht heb ben ik in eerste instantie al benieuwd of er leden zijn die deze scooter kennen en er wellicht meer info over hebben. Mijn eerste vermoeden is dat hij nooit in Belgie of Nederland geregistreerd is geweest en in Italie als sloop is afgemeld, alle tips om meer van de herkomst te weten te komen zijn welkom in ieder geval.

 

IMG_3967.JPG

Link naar reactie

hopelijk gekocht met documenten , anders zal het niet éénvoudig zijn om die te bekomen 

Link naar reactie

klopt , maar je moet wel inwoner zijn van Nederland  , dat zal voor u geen probleem zijn he .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...