Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lekkage carburateur PK50S


Patrick K

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen!!!!!

Ik heb een PK50s welke volledig is gereviseerd , zo ook de carburateur alle pakkingen e.d. zijn nieuw.

nu heb ik mijn Pk blokje na deze volledige reanimatie los laten draaien en als een zonnetje... ... .

Maar nu het blok weer in het frame zit lijkt hij enig sinds te lekken of zoals ik het nu zie zijn brandstof via het luchtfilter eruit te gooien.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en gaat dit weer over naarmate er meer mee gereden word of heeft iemand een oplossing

Alvast bedankt

 

 

Link naar reactie

Kijk eerst even goed of het de carburateur zelf is of de aansluiting van de benzineslang op de carburateur. Ik heb op mijn P200e ook een keer een lekkage gehad en dit bleek hier te zijn. In de carb was alles goed maar de rode ringetjes welke voor afdichting zorgen waren geheel verweerd. 

een PK50s carburateur ken ik niet maar dit is hetgeen wat mij te binnen schiet. 

Link naar reactie

Aan de binnenzijde van het carter thv de inlaat bevindt zich een rechthoekige verdikking, de compressieplaat genaamd. :) Als deze gegroefd is krijg je " spitback" van de brandstof. Deze keert terug naar de carbu ipv naar de cilinder te gaan. 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...