Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Quick upgrade voor een 50R


911gt2

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds Zaterdag eindelijk weer weer smallframe vespa in mijn leven nadat ik de domme fout gemaakt had mijn vorige te verkopen.

Hoe dan ook, mijn vorige 50R was een stuk vlotter dan degene die ik nu heb. Deze is compleet stock en ik vroeg me af wat ik op een budget van ca 400 euro kan bereiken om hem wat vlotter te krijgen, vooral 2 naar 3 is frustrerend.

Is alleen een andere uitlaat al voldoende of moet ik echt een grotere cilinder gaan monteren? En als dat zo is wat ik een mooie set om mee te starten?

Link naar reactie

Een 75cc icm 16.16 en banaan. Verder kun je kiezen je primair 1 tandje meer te nemen. Of een grotere vertanding. Hier verlies je trekkracht mee, maar heb je een hogere top.

Link naar reactie

Ik heb met die leovinci in den tijd gereden met een 50DR en met de 50 polini, 16/16 carburator er ook nog op.

Reeds op een 3 bak met de DR50 een kleine 60 en met de polini een kleine 70.

Maar ik kan zoals ik al gezegd heb alleen maar zeggen dat de belangrijkste upgrade een 4 bak is.

Met een 3 bak is het veel minder leuk rijden. De toeren die je moet maken om in zijn 3de vooruit te gaan zijn te belastend naar mijn ervaring.

 

mvg

 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...