Ga naar inhoud
Vespaforum.be

BUONE NATALE & SPLENDIDO 2018


Vespaciao

Aanbevolen berichten

Ondanks de vele "negatieve berichten" in deze "snelle en vluchtige maatschappij," wens ik toch iedereen een 'vredig kerstfeest' en een 'nieuw jaar' met "veel positieve vibes" :)

En dat we in "goede gezondheid" nog veel van het leven mogen genieten. en aan iedereen nog veel rijplezier zonder ernstige ongevallen. nog gezellige en prettige feestdagen.

Link naar reactie

Geniet en maak vanavond veel plezier, met familie en vrienden, van de jaarwisseling. maar ook weer niet overdrijven met "sloten alcohol" en "onbeperkt calorierijk geschrans" ;)

Schiet prachtig vuurwerk af. maar met verstand. zodat er geen "lichaamsdelen ( ogen, gezicht, handen, vingers, enz. ) levenslang, onherstelbaar verminkt kunnen worden.

En morgen gezond weer op zonder "houten kop". om er weer een "rijkgevuld jaar" van te maken. en hopelijk blijven dit jaar onze "goede voornemens" langer dan 3 weken duren :D

 

Link naar reactie

'k Was nog vergeten te zeggen : als je teveel "alcoholrijke dranken" gedronken hebt, laat je ZEKER rijden. en niet door iemand die er veel beter tegen kan dan jij ;)

Kwestie om morgen niet op de voorpagina van de krant te verschijnen. in een artikel over een "ernstig ongeluk' met "zwaargewonden of overledenen"

Niemand wordt graag de volgende dag wakker in een "vreemd bed met allerlei slangetjes en belletjes" en met "jarenlange revalidaties" in het vooruitzicht !!

BUONE FESTE. . . . . . . . . . . . . . ..en maak er een SPRANKELENDE oudejaarsnacht van :). en ik denk dat het nu hoog tijd wordt voor een "aperitiefje" :D

 

Link naar reactie

Ik aperitief mee en ga me laten rijden vanavond! Houten kop... ik doe mijn best maar vrees ervoor! :D 
Armpjes omhoog en voetjes van links naar rechts ... Dansen, zingen en shaken! 
Aperitiefke in combinatie met de tijdloze op StuBru. Perfetto !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...