Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


TjeuRoberts

Aanbevolen berichten

Hallo mede vespa fans,

Mijn vespa heb ik nu 8 jaar in bezit.

Ik heb hem gekocht en toen reed hij wel. Maar zeer slecht en hij zag er niet uit. 

Ik had geen geld en tijd om hem te restaureren dus ik heb hem eerst met een roller en gewone verf opnieuw wit gemaakt zodat hij weer een beetje oogde. Cilindertje vervangen voor een 50ccsnel en andere vertanding en toen ging het al een stuk beter.

Na een paar jaartjes toch helemaal uit elkaar gehaald. Gestraald slechte stukken uitgeslepen en opnieuw gelast.

Laten spuiten in creme wit en het zadel en handvaten met cognac kleur leer.

Hierna zag hij er goed uit.

Alleen motorisch miste ik toch 1 en ander. Heb daarna ook besloten voor een 75cc, simonini uitlaat en de carb aan te passen van 16/10 naar 17/17.

Wat een openbaring. Na wat afstellen liep hij super.

Ik laat hem wat harder lopen want de keren dat ik erop rijd zijn op twee handen te tellen.

Door een domme fout heb ik een vastloper gehad en heb er nu een 85cc onder gemonteerd.

Gr Tjeu

20160828_091535.jpg

Link naar reactie

Mooi verhaal, bedankt om het te delen.

Schone noten kraker dat je daar hebt gemonteerd op uw keuken blad, ongeacht gekocht in de noten speciaal zaak... :D

Link naar reactie

Wat ik vooral tof vind , buiten het verhaal van je Vespa, is wat er aan je plafond hangt. Kan je daar mee ( je Vespa ) van de grond te gaan? :lol:

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...