Ga naar inhoud
Vespaforum.be
azertyimage

Events: 19th Antwerp Custom Show & Weekender

Recommended Posts

19th Antwerp Custom Show & Weekender
Date: 03/09/2018 08:00 PM to 03/11/2018 05:00 PM

White Wall Productions Present
19th International Scooter Custom Show Weekender 9-10-11 March 2018
100 Scooters - 30 Trophies - Dealers (U.K., Belgium, Germany, France, Holland, ...)

This years special: 3 wheeled scooters, sidecars, apes and lambros

Agenda:

Friday 9th
weekend kicks off with a welcome drink at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre)

Saturday 10th
Afternoon: "ride your pride" scooter cruise, meeting at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre) at 13h.
Evening: Hi Ho Skipper - Flandria boat party!  Polly goes psycho /vs Riddim n soul club at Flandria 24 Party Boat (Kattendijkdok / Oostkaai 22) More details > on facebook

Sunday 11th: 19th International Scooter Custom Show
All day large bar, Fun games, lasershoot and bouncing castle.
Parts fair and dealers from all over Europe. WIN a CLASSIC Vespa!
Doors: 10-17h, Venue: zaal Cadx, Kattendijkdok-Oostkaai 22, 2000 Antwerpen

https://www.facebook.com/events/1987208208224598/
https://www.facebook.com/groups/287882258680/

24208898_10204114496939777_1455842584_o.jpg

19th Antwerp Custom Show & Weekender

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht

De grote hoogdagen liggen alweer achter ons, maar blijft toch een 'klassieker', no matter what! :D  

Op naar de 20!

N

Deel dit bericht

Link naar bericht

10 - 9 ... The countdown has started!!

Nog 2 weken en editie 19 van de "International Antwerp Custom Show" gaat

weer van start...!

Bij deze nog een "last minute" oproep aan degene die hun vespa/lambretta

scooter willen komen "showen", vanaf 8 u. 's morgens kunnen jullie terecht...!

Om 10u. gaan de deuren open voor publiek en de "trophies" zullen rond 16u

uitgereikt worden!

See Ya

Deel dit bericht

Link naar bericht

Up date, read all about it...!

Vrijdag avond starten we zoals steeds in "Kapitein Zeppos" waar we onze binnen- en buitenlandse vrienden verwelkomen met een drink!

Zaterdag middag 13u afspraak zelfde adres (zie onder) voor onze rondrit.

Dit jaar bestaat cafe "Kapitein Zeppos" trouwens 20 jaar!

Omdat we al vanaf het eerste uur samenwerken heeft eigenaar "Ollie" dan ook beloofd er iets extra speciaals van te maken...!

vrijdag avond /zaterdag middag:

Kapitein Zeppos

Vleminckveld 78

Antwerpen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goedemorgen vespa-lambretta-en andere scooterliefhebbers,

langs deze weg nog een laatste oproep aan alle clubs en handelaars  ( die ten minste 2 "custom show waardige scooters" meebrengen)

standplaatsen zijn zoals steeds 100% gratis!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

DSCF0155 (2).JPG

DSCF0156.JPG

DSCF0157 (2).JPG

DSCF0159 (2).JPG

DSCF0163 (2).JPG

DSCF0164 (2).JPG

DSCF0174 (2).JPG

DSCF0167 (3).JPG

DSCF0168 (2).JPG

DSCF0171 (2).JPG

DSCF0172 (2).JPG

DSCF0176 (2).JPG

DSCF0180 (2).JPG

DSCF0183 (2).JPG

DSCF0186 (3).JPG

DSCF0200 (3).JPG

DSCF0201 (2).JPG

DSCF0205 (3).JPG

DSCF0211 (2).JPG

DSCF0216 (2).JPG

DSCF0218 (2).JPG

DSCF0219 (2).JPG

DSCF0220 (2).JPG

DSCF0222 (2).JPG

DSCF0229 (2).JPG

DSCF0231 (2).JPG

DSCF0233 (2).JPG

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

.......zondag ben ik ook langs geweest...eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat de "hoogdagen" voorbij zijn en die 10 euro inkom vond ik te duur .

Ik denk dat het tegenwoordig niet gemakkelijk is om een hele grote zaal ( zoals vroeger de sporthal aan het Schijnpoort ) vol te krijgen.

Vele jaren geleden in de sporthal "schijnpoort" vond ik het wel waard om te komen, want er was veel te zien en heel veel standhouders.

Deze "19 de editie" van de "scooter custom show" vond ik toch wat "magertjes" en hoop dat de "20 ste editie een "flinke boost" krijgt :)

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Geplaatst: (aangepast)

Toch weer 2 leuke dagen gehad en dit al 19 jaar aan een stuk.  2 evenementen in dit kleine land op 2 opeenvolgende weekends is beetje absurd kannibalisme waar echt niemand beter van wordt, ook al is het publiek niet helemaal hetzelfde.

Vernomen dat editie 20 er al rapper zal zijn dan gedacht, dus dat komt wel goed.  

Als MoZes niet naar den berg komt, komt den berg wel naar Mozes :lol:

N

aangepast door N!Ce
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Vespaciao zei:

....zondag ben ik ook langs geweest...eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat de "hoogdagen" voorbij zijn en die 10 euro inkom vond ik te duur .

Ik denk dat het tegenwoordig niet gemakkelijk is om een hele grote zaal ( zoals vroeger de sporthal aan het Schijnpoort ) vol te krijgen.

Vele jaren geleden in de sporthal "schijnpoort" vond ik het wel waard om te komen, want er was veel te zien en heel veel standhouders.

Deze "19 de editie" van de "scooter custom show" vond ik toch wat "magertjes" en hoop dat de "20 ste editie een "flinke boost" krijgt :)

Dat vond ik er vorig jaar ook van te duur voor hetgeen het was, daarmee ben ik naar dat andere in de Limburg geweest wat N!ce aanhaalde en daar moest ik niets betalen en vond ik mooier en leuker... Maar idd is misschien wat teveel en te kort opeen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wel , 

ik zie momenteel toch 2 reacties met wat kritiek/frustratie. 

Ik sluit me hier bij aan. Ik heb de indruk dat er weinig energie achter zit en dat het allemaal maar vanzelf moet gaan.

Grotendeels is dat ook zo, maar als het elk jaar wat achteruit gaat, is een boost n.a.v. de 20ste editie wel op zijn plaats.

Een rit naar Rumst en terug is niet bepaald een lokker voor hen die zich op zaterdag vrij maken en aan de andere kant van Antwerpen wonen.

Een rit rond en in het Antwerpse daarentegen met het nieuwe havengebouw , het nieuwe justitiepaleis, den dam, een stukje van de haven, randgemeenten ...

Op deze manier komen er misschien nieuwe rijders/ liefhebbers bij.  De oude getrouwe garde is toch steeds paraat.

Voor het weekend zelf mag van tevoren op het forum ook wat meer reclame worden gemaakt en initiatief getoond.

Aan een gelaten houding heeft niemand wat.

Ik besef ten volle dat dit voor sommigen hard en onrechtvaardig kan overkomen, maar het is met de beste bedoeling geschreven en ik hoop dat er gevolg aan gegeven wordt. Ik zou dit prachtig initiatief niet graag ten onder zien gaan.

Alvast een hart onder de riem en op naar volgende editie. Succes

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Gerelateerde inhoud

• Door azertyimage
      18th Antwerp Custom Show & Weekender
      Datum: 10-3-2017 00:00 to 12-3-2017 00:00

White Wall Productions Present
      18th International Scooter Custom Show Weekender 10-11-12 March 2017
      100 Scooters - 30 Trophies - Dealers (U.K., Belgium, Germany, France, Holland, ...)

Friday 10th
      weekend kicks off with a welcome drink at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre)
      Saturday 11th
      Afternoon: "ride your pride" scooter cruise, meeting at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre) at 13h.
      Evening: polly goes psycho /// scooter edition at Venue 219, Troonplaats 4, 2018 Antwerpen
      Sunday 12th: 18th International Scooter Custom Show
      Burgers/Wok/Sandwiches served all day and 2 bar areas. Fun games, lasershoot and bouncing castle.
      Parts fair and dealers from all over Europe. WIN a classic Lambretta !
      Doors: 10-17h, Venue: zaal Cadx, Kattendijkdok-Oostkaai 22, 2000 Antwerpen

https://www.facebook.com/events/227191937714970/
      https://www.facebook.com/events/561023877436386/
      https://www.facebook.com/groups/287882258680/

18th Antwerp Custom Show & Weekender
    • Door Pepino
      Ride-Out 'For Kids'
      Datum: 10-7-2016 09:00 to 10-7-2016 18:00

Ride-Out 'For Kids'
    • Door nero
      Op 3-4-5 juli 2015 vindt de 28ste Registro Storico Vespa plaats in Couvin.

Deze keer is er speciale aandacht voor de Vespa Tap (meer dan 20 eigenaars hebben reeds toegezegd om te komen).

Voor inlichtingen en  inschrijvingen, contacteer Didier Bailly op baillydid@hotmail.com

De inschrijvingen zijn beperkt en alleen vespa's van voor 1981.

• Door josse
      Ik ben bezig om de trip naar Mantova te plannen. Wij rijden met de auto en aanhanger met 2 Vespa's op.

Planning is om zondagavond aan te komen in Riva-del-Garda en daar nog 2 dagen te verblijven en dan woensdag door te rijden naar Mantova.

Ik weet dat er hier verschillende mensen zijn die regelmatig richting Italië trekken met de auto, dus graag jullie advies :

- Wat is de meest efficiënte route ?
      - Met aanhanger in Duitsland=80km/u, dus wordt wel eens gezegd om stuk door Frankrijk te rijden. Slim ? Of grote omweg ?
      - Zijn er stukken die best vermeden worden ?

Kortom, ik leer graag van jullie ervaringen.
    • Door dermati2628
      Ik heb een mooie Vespa 125 GT op het oog regio Genk. De Vespa dateert van 27/2/1967, ingeschreven in Torino. De vespa is prachtig gerestaureerd en ik zou dan ook graag overgaan tot de aankoop maar krijg plots twijfels ivm de papieren.

Momenteel beschikt het voertuig over Italiaanse papieren. Ik heb niet alles kunnen kopieren maar ik ben in het bezit van een kopie (van een kopie) van "certificato Cronologico". Daarop staan tal van gegevens vermeld inclusief dat het voertuig op 28/7/1994 uit circulatie werd gehaald omwille van reden "DEMOLIZIONE" Het zou dus om een sloop-vespa gaan. Uit verschillende berichten heb ik vernomen dat het het voertuig dan niet meer over een origineel inschrijvingsbewijs beschikt en dus niet kan ingeschreven worden in België.

Ik zou me deze vespa uiteraard aanschaffen om mee rond te toeren en niet om als decostuk in mijn living te zetten dus vraag ik me af of ik van die aankoop dien af te zien of als er toch mogelijkheden zijn om deze ingeschreven te krijgen.

Het document kan je in bijlage vinden.

ik hoor graag jullie reacties, ervaringen,...

Bedankt!