Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Events: 19th Antwerp Custom Show & Weekender


azertyimage

Aanbevolen berichten

19th Antwerp Custom Show & Weekender
Date: 03/09/2018 08:00 PM to 03/11/2018 05:00 PM
 

White Wall Productions Present
19th International Scooter Custom Show Weekender 9-10-11 March 2018
100 Scooters - 30 Trophies - Dealers (U.K., Belgium, Germany, France, Holland, ...)

This years special: 3 wheeled scooters, sidecars, apes and lambros

Agenda:

Friday 9th
weekend kicks off with a welcome drink at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre)

Saturday 10th
Afternoon: "ride your pride" scooter cruise, meeting at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre) at 13h.
Evening: Hi Ho Skipper - Flandria boat party!  Polly goes psycho /vs Riddim n soul club at Flandria 24 Party Boat (Kattendijkdok / Oostkaai 22) More details > on facebook

Sunday 11th: 19th International Scooter Custom Show
All day large bar, Fun games, lasershoot and bouncing castle.
Parts fair and dealers from all over Europe. WIN a CLASSIC Vespa!
Doors: 10-17h, Venue: zaal Cadx, Kattendijkdok-Oostkaai 22, 2000 Antwerpen

https://www.facebook.com/events/1987208208224598/
https://www.facebook.com/groups/287882258680/

24208898_10204114496939777_1455842584_o.jpg

 


19th Antwerp Custom Show & Weekender

 

 

  • Like 3
Link naar reactie

De grote hoogdagen liggen alweer achter ons, maar blijft toch een 'klassieker', no matter what! :D  

Op naar de 20!

N

 

 

 

Link naar reactie

10 - 9 ... The countdown has started!!

Nog 2 weken en editie 19 van de "International Antwerp Custom Show" gaat

weer van start...!

Bij deze nog een "last minute" oproep aan degene die hun vespa/lambretta

scooter willen komen "showen", vanaf 8 u. 's morgens kunnen jullie terecht...!

Om 10u. gaan de deuren open voor publiek en de "trophies" zullen rond 16u

uitgereikt worden!

See Ya

Link naar reactie

Up date, read all about it...!

Vrijdag avond starten we zoals steeds in "Kapitein Zeppos" waar we onze binnen- en buitenlandse vrienden verwelkomen met een drink!

 

Zaterdag middag 13u afspraak zelfde adres (zie onder) voor onze rondrit.

Dit jaar bestaat cafe "Kapitein Zeppos" trouwens 20 jaar!

Omdat we al vanaf het eerste uur samenwerken heeft eigenaar "Ollie" dan ook beloofd er iets extra speciaals van te maken...!

 

vrijdag avond /zaterdag middag:

 

Kapitein Zeppos

Vleminckveld 78

Antwerpen

 

Link naar reactie

DSCF0155 (2).JPG

DSCF0156.JPG

DSCF0157 (2).JPG

DSCF0159 (2).JPG

DSCF0163 (2).JPG

DSCF0164 (2).JPG

DSCF0174 (2).JPG

DSCF0167 (3).JPG

DSCF0168 (2).JPG

DSCF0171 (2).JPG

DSCF0172 (2).JPG

DSCF0176 (2).JPG

DSCF0180 (2).JPG

DSCF0183 (2).JPG

DSCF0186 (3).JPG

DSCF0200 (3).JPG

DSCF0201 (2).JPG

DSCF0205 (3).JPG

DSCF0211 (2).JPG

DSCF0216 (2).JPG

DSCF0218 (2).JPG

DSCF0219 (2).JPG

DSCF0220 (2).JPG

DSCF0222 (2).JPG

DSCF0229 (2).JPG

DSCF0231 (2).JPG

DSCF0233 (2).JPG

  • Like 2
Link naar reactie

... ...zondag ben ik ook langs geweest...eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat de "hoogdagen" voorbij zijn en die 10 euro inkom vond ik te duur .

         Ik denk dat het tegenwoordig niet gemakkelijk is om een hele grote zaal ( zoals vroeger de sporthal aan het Schijnpoort ) vol te krijgen.

         Vele jaren geleden in de sporthal "schijnpoort" vond ik het wel waard om te komen, want er was veel te zien en heel veel standhouders.

         Deze "19 de editie" van de "scooter custom show" vond ik toch wat "magertjes" en hoop dat de "20 ste editie een "flinke boost" krijgt :)

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie

Toch weer 2 leuke dagen gehad en dit al 19 jaar aan een stuk.  2 evenementen in dit kleine land op 2 opeenvolgende weekends is beetje absurd kannibalisme waar echt niemand beter van wordt, ook al is het publiek niet helemaal hetzelfde.

Vernomen dat editie 20 er al rapper zal zijn dan gedacht, dus dat komt wel goed.  

Als MoZes niet naar den berg komt, komt den berg wel naar Mozes :lol:

N

 

aangepast door N!Ce
  • Like 1
Link naar reactie
1 uur geleden, Vespaciao zei:

... zondag ben ik ook langs geweest...eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat de "hoogdagen" voorbij zijn en die 10 euro inkom vond ik te duur .

         Ik denk dat het tegenwoordig niet gemakkelijk is om een hele grote zaal ( zoals vroeger de sporthal aan het Schijnpoort ) vol te krijgen.

         Vele jaren geleden in de sporthal "schijnpoort" vond ik het wel waard om te komen, want er was veel te zien en heel veel standhouders.

         Deze "19 de editie" van de "scooter custom show" vond ik toch wat "magertjes" en hoop dat de "20 ste editie een "flinke boost" krijgt :)

 

Dat vond ik er vorig jaar ook van te duur voor hetgeen het was, daarmee ben ik naar dat andere in de Limburg geweest wat N!ce aanhaalde en daar moest ik niets betalen en vond ik mooier en leuker... Maar idd is misschien wat teveel en te kort opeen.

 

  • Like 1
Link naar reactie

Wel , 

ik zie momenteel toch 2 reacties met wat kritiek/frustratie. 

Ik sluit me hier bij aan. Ik heb de indruk dat er weinig energie achter zit en dat het allemaal maar vanzelf moet gaan.

Grotendeels is dat ook zo, maar als het elk jaar wat achteruit gaat, is een boost n.a.v. de 20ste editie wel op zijn plaats.

Een rit naar Rumst en terug is niet bepaald een lokker voor hen die zich op zaterdag vrij maken en aan de andere kant van Antwerpen wonen.

Een rit rond en in het Antwerpse daarentegen met het nieuwe havengebouw , het nieuwe justitiepaleis, den dam, een stukje van de haven, randgemeenten ...

Op deze manier komen er misschien nieuwe rijders/ liefhebbers bij.  De oude getrouwe garde is toch steeds paraat.

Voor het weekend zelf mag van tevoren op het forum ook wat meer reclame worden gemaakt en initiatief getoond.

Aan een gelaten houding heeft niemand wat.

Ik besef ten volle dat dit voor sommigen hard en onrechtvaardig kan overkomen, maar het is met de beste bedoeling geschreven en ik hoop dat er gevolg aan gegeven wordt. Ik zou dit prachtig initiatief niet graag ten onder zien gaan.

Alvast een hart onder de riem en op naar volgende editie. Succes

 

  • Like 3
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...