Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Het geven van "likes"


Aanbevolen berichten

Het is gefikst denk ik

 

  • Like 1
Link naar reactie

. . . . . . . . . . ..wat een vergelijk. ik denk niet dat ze in landen waar grote hongersnood is, direct behoefte hebben aan een Vespaforum.

                                    Mijn post was enkel bedoeld om de "moderators" op de hoogte te houden. van mij mogen ze ook die "likes" afschaffen.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Op 3/12/2017 om 19:03, Vespaciao zei:

. . . . . . . . . . ..wat een vergelijk. ik denk niet dat ze in landen waar grote hongersnood is, direct behoefte hebben aan een Vespaforum.

                                    Mijn post was enkel bedoeld om de "moderators" op de hoogte te houden. van mij mogen ze ook die "likes" afschaffen.

 

Het is al een oude topic, maar dat gedoe met die likes vind ik ook maar raar

op een forum 🙄

Zoiets hoort bij dat  [ verschrikkelijke]  Face - Book " en dergelijken.

Gewoon even de moeite nemen om een reactie, al is het maar één zinnetje, te zetten is

toch veel leuker??

---

  • Like 1
Link naar reactie

Tja, geen idee hoe lang je op het internet zit maar facebook heeft hun like button gekopieerd/voortgezet van pre-2005 message boards, het enige verschil is dat je meestal ook dislikes kon geven (met een plus en dus ook een min symbool, een ster of iets anders).

Als dat zinnetje iets nuttigs toevoegt, des te beter, 't is anderzijds geen chatkanaal he.

  • Like 3
Link naar reactie
10 minuten geleden, dave zei:

Tja, geen idee hoe lang je op het internet zit maar facebook heeft hun like button gekopieerd/voortgezet van pre-2005 message boards, het enige verschil is dat je meestal ook dislikes kon geven (met een plus en dus ook een min symbool, een ster of iets anders).

Als dat zinnetje iets nuttigs toevoegt, des te beter, 't is anderzijds geen chatkanaal he.

Maar FB is toch eigenlijk ook niets meer dan een "message-board "  [ en een criminele organisatie  😠 ]

Ik zit al vele jaren op heel erg veel forums omdat daar veel meer info te vinden is en ook makkelijk terug te

vinden dan alle  "troep" die op FB staat.

[ maar dat is een andere discussie ] 

Ik persoonlijk vind zo'n like-button maar iets heel onpersoonlijks en minder bij een forum horen.

---

  • Triest 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...