Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Glx met p200e motor electriciteits problemen


tisse

Aanbevolen berichten

Hej iedereen, wie kan me helpen met het volgende probleem:

Ik heb pas een spaanse p200e met ducati ontsteking onder mijn glx geplaatst, de motor draait maar ik krijg de rest van de elektriciteit niet in orde.

Op scooterhelp stond een schema om een P200e onder een glx te plaatsen dus heb ik deze gebruikt, klopt deze?

px_in_GLx.thumb.jpg.21b8ce191c04f8b84c2ae35b95708222.jpg

Als voltage regulator heb ik de volgende van sip gebruikt.

21aeb870-8fb4-43ab-bcf8-d882c5c745c3.jpg.729e195e511372450841ca29fc3d53ca.jpg

Hierbij heb ik de zwarte draad afkomstig van de ontsteking eerst aan de min van de batterij en dan aan de aardings ingang aangesloten en de blauwe draad aan de plus van de batterij en dan aan de B ingang.

Nu ging ik er van uit dat ik dan van de A of de G verder kon gaan met de voeding voor mijn lichten en remlicht, maar als ik hier meet krijg ik op de A niets en op de G om en bij de 6V

Wat doe ik verkeerd of zie ik iets over het hoofd??

 

Vriendelijke groeten

Thijs

Link naar reactie

Doe jezelf een plezier en steek ineens een conversie kabelboom. Nog een sluit-remcontactje, een 12v regulator, 12v lampjes en klaar. 

Een GLx heeft geen batterij nodig (ook niet met een 12v motor). Je bovenstaande regulator is bruikbaar maar G en +B heb je niet nodig.

Link naar reactie

Merci voor de tip , stukken zijn besteld. Origineel zit er bij mijn glx wel een batterij dus ging ik er van uit dat je die het best kon behouden.

Maar als het zonder ook kan des te beter. Ik zal het dit weekend eens uittesten.

 

Alvast bedankt

Groeten

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...