wijlen de Makke Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 Mijn kameraad heeft me volgende gegevens van zijn Vespa door gegeven alleen vind ik daar op Scooter help niets van terug. 114c*00635 A-0338 VTA Het enigste dat ik weet is dat een automatische transmissie is en dat Het een Motovespa zou kunnen zijn. Alvast bedankt voor de hulp. Grtjs Makke Link naar reactie
sindo Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 lijkt me eerder Bajaj, een foto kan helpen Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 6 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2017 Helaas is dit het enige wat ik voor de moment heb Oh, ja het zou ook een Smallframe zijn. Weet ik nu pas. Grtjs Makke Link naar reactie
dave Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 http://www.recambiosmotosclasicas.es/index.php?option=com_virtuemart&category_id=130&flypage=flypage.tpl&page=shop.product_details&product_id=6118 Vespa XL 125 Plurimatic Elestart, prefijo chasis 114C, prefijo motor 114M Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 10 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2017 Nen dikke merci Dave. Grtjs Makke Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 een vespa xl 125 plurimatic 'shit' elestart XD Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 wel iets speciaal , standaard met reedvalve blijkbaar... Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 ...scooterhelp This is another strange scooter that was made only in Spain. It is a 125cc automatic stuck into a PK frame. It also has an integral reed valve in the intake which is a first (as far as I know) on a standard Vespa. Click the images above for larger versions. There is an owners manual available in the literature section. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 1 uur geleden, Adrian zei: ...scooterhelp This is another strange scooter that was made only in Spain. It is a 125cc automatic stuck into a PK frame. It also has an integral reed valve in the intake which is a first (as far as I know) on a standard Vespa. Click the images above for larger versions. There is an owners manual available in the literature section. Wist niet dat er standaard vespa's met reedvalve waren uitgekomen. Dan was LML toch niet zo revolutonair xD met hun reedvalve standaard. Link naar reactie
dave Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 LML was niet zo revolutionair hoor. De eerste reedvalve px motor werd door Piaggio getest in begin jaren tachtig, PGO Taiwan heeft dat als eerste op de produktiemodellen gezet van hun PX klonen vanaf 1986. Latere Bajaj Chetaks hadden een 5port reedvalve motor.. Link naar reactie
Daan Geplaatst: 22 november 2017 Delen Geplaatst: 22 november 2017 Op 10-11-2017 om 15:44, Adrian zei: wel iets speciaal , standaard met reedvalve blijkbaar... is met alle automaatjes Ad. Ook de 50cc modellen. Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 23 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2017 Weten jullie waar er hiervoor nog ergens stukken verkrijgbaar zijn? Hoofdzakelijk voor de automatische transmissie? Thanks Grtjs Makke Link naar reactie
Daan Geplaatst: 23 november 2017 Delen Geplaatst: 23 november 2017 Voor de pk125 of 50? Voor de 125 is er bijna niets te koop. Voor de 50 is alles weer anders. Variorollen, riem, carb en overbrengingen zijn her en der nog te krijgen. Een pk50 automaat of een pk125 zijn niet gelijk overigens Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.