Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat voor een Vespa is dit


wijlen de Makke

Aanbevolen berichten

Mijn kameraad heeft me volgende gegevens van zijn Vespa door gegeven alleen vind ik daar op Scooter help niets van terug.

114c*00635

A-0338

VTA

Het enigste dat ik weet is dat een automatische transmissie is en dat Het een Motovespa zou kunnen zijn.

Alvast bedankt voor de hulp.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

...scooterhelp

motovespa.xl125_2.sm.jpg   motovespa.xl125_1.sm.jpg    
This is another strange scooter that was made only in Spain. It is a 125cc automatic stuck into a PK frame. It also has an integral reed valve in the intake which is a first (as far as I know) on a standard Vespa. Click the images above for larger versions. There is an owners manual available in the literature section.
Link naar reactie
1 uur geleden, Adrian zei:

...scooterhelp

motovespa.xl125_2.sm.jpg   motovespa.xl125_1.sm.jpg    
This is another strange scooter that was made only in Spain. It is a 125cc automatic stuck into a PK frame. It also has an integral reed valve in the intake which is a first (as far as I know) on a standard Vespa. Click the images above for larger versions. There is an owners manual available in the literature section.

Wist niet dat er standaard vespa's met reedvalve waren uitgekomen. Dan was LML toch niet zo revolutonair xD met hun reedvalve standaard.

Link naar reactie

LML was niet zo revolutionair hoor. De eerste reedvalve px motor werd door Piaggio getest in begin jaren tachtig, PGO Taiwan heeft dat als eerste op de produktiemodellen gezet van hun PX klonen vanaf 1986. Latere Bajaj Chetaks hadden een 5port reedvalve motor..

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 10-11-2017 om 15:44, Adrian zei:

wel iets speciaal , standaard met  reedvalve blijkbaar...

is met alle automaatjes Ad. Ook de 50cc modellen.

Link naar reactie

Voor de pk125 of 50? Voor de 125 is er bijna niets te koop. Voor de 50 is alles weer anders. Variorollen, riem, carb en overbrengingen zijn her en der nog te krijgen. 

 

Een pk50 automaat of een pk125 zijn niet gelijk overigens

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...