Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Newbie


Koritsi

Aanbevolen berichten

Hallokes

Laat ik me even voorstellen, ik ben Kim net 40 geworden (maar nog steeds in de ontkenningsfase :D)

Ben al van mijn 16de verliefd op Vespa's maar nooit eentje van mijn ouders mogen hebben/gekregen, wegens te gevaarlijk, niets voor meisjes, blablabla

En voor mijn 40ste verjaardag heb ik van mijn lieve man een vespa cadeau gekregen. 2de hands LXV125 en ik ben er zo  supertrots op :wub:.

Ik ga mijn vespa'tje gebruiken om naar mijn werk te rijden 15km enkele rit (dus vooral om files te vermijden).

Tips en tricks zijn uiteraard zeer welkom

 

IMG_20170824_104339.jpg

Link naar reactie

Welkom, mooie wesp.

Idd koop u een goede en veilige uitrusting. Ikzelf rij in fluo helm en fluo vest rond. Totaal geen zicht ik weet het maar beter dan uw leven lang met littekens rond te lopen.

Allez allemaal doem scenario's hé  :wacko:

Veel rijplezier!

 

 

IMG_0281.JPG

IMG_0282.JPG

Link naar reactie

Welkom Kim en gefeliciteerd met je LX. altijd alert zijn en heel goed uit je doppen kijken, want automobilisten kunnen soms hele "rare bokkesprongen" maken.

Zorg altijd dat je met goede en degelijke banden rijdt en extra oppassen met "vochtig weer" want dan kan het soms wel eens "spekglad en glibberig" worden.

Voor de rest. al doende leert men. en ervaring doe je op met de jaren. geniet van je LX,  die je ook kan gebruiken om te ontspannen na woon-werkverkeer ;)

Link naar reactie

thx voor de tips en de welkom :rolleyes:

de helm heb ik al ne witte zal ook wel opvallen hé :P Is een motorpak voor een 125 een must ?

ik heb er ondertussen al een paar keer mee gereden, and i am having fun maar er zijn inderdaad wel een paar idioten in het verkeer hoor.

Link naar reactie
1 minuut geleden, Stevo VS zei:

Een must is het niet nee is niet verplicht! Is wel aan te raden !! Leuke bonus is dat ze meestal ook waterdicht zijn!

ok thx ! kheb ne mega dikke/stevige water - en winddichte winter/ski jas (ook in het wit valt ook goed op) ;)

btw ook een coole vespa die van jou ;-)

Link naar reactie
27 minutes ago, Koritsi said:

ok thx ! kheb ne mega dikke/stevige water - en winddichte winter/ski jas (ook in het wit valt ook goed op) ;)

btw ook een coole vespa die van jou ;-)

Merciekes, ik draag ook geen pak zenne! Ik doe een windjak aan en dat is het tenzij het wat kouder wordt dan zal het ne dikkere jas worden! Zolang we de beton niet gaan kussen maakt het ook niet uit! Maar je weet maar nooit!

Link naar reactie
3 minuten geleden, Stevo VS zei:

Merciekes, ik draag ook geen pak zenne! Ik doe een windjak aan en dat is het tenzij het wat kouder wordt dan zal het ne dikkere jas worden! Zolang we de beton niet gaan kussen maakt het ook niet uit! Maar je weet maar nooit!

beton kussen staat niet op mijn verlanglijstje -_-

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...