Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie wil vespa 250/300 ruilen voor yamaha diversion 900


Aanbevolen berichten

Beste forumleden, vermoedelijk het verkeerde forum om deze titel te plaatsen gezien jullie allemaal fan zijn van Vespa's. Ik zou graag mijn toermotor yamaha diversion 900 met ongeveer 60000 km op de teller van bouwjaar 1996 willen ruilen voor een moto-vespa. Dit kan al dan niet met opleg. Gezien ik 20 km autostrade wil doen voor woon werkverkeer is een 250 CC het minimum, liefst 300 CC. Mijn yamaha is enkel gebruikt voor woon-werkverkeer bij goed weer en af en toe een dagtocht. Zijn 3 reiskoffers bij, topcase ruimte voor 2 helmen. Jaarlijks onderhoud gehad in juni '17, waarbij ook achterste remblokken zijn vervangen. Voorvork 2 j geleden gereviseerd, banden in goede staat, geen directe kosten te voorzien volgens mij. Reden voor overstap is sinds ik oldtimer vespa heb hierop al mijn dagtrippen mee rijdt en zou vespa gevoel willen behouden zonder teveel kilometers op mijn oldtimer te zetten. Hou het wel beschaafd met bieden, ben wel vespafan maar niet radeloos. 

IMG_0241.JPG

Link naar reactie
7 uren geleden, pdvd zei:

De dagwaarde van een Diversion 900 is alleen wel een stuk lager dan die van een GTS 300. 

Weet ik, vandaar mijn voorstel om nog bij te passen als zich iets aanbied...

7 uren geleden, pdvd zei:

De dagwaarde van een Diversion 900 is alleen wel een stuk lager dan die van een GTS 300. 

 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ondertussen ingeruild, jammer genoeg niet voor een vespa, na een proefrit met een 300 CC toch niet overtuigd voor snelwegaspiratie, is dan maar een Japanner geworden, een yamaha majesty 400 motorscooter die wel vlot 140 haalt. Ooit misschien maar ondertussen voor de lol nog steeds mijn GS van 1963 om te genieten...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...