Dydo Geplaatst: 28 augustus 2017 Delen Geplaatst: 28 augustus 2017 Hoi, Klopt het dat de Akrapovic euronorm 4 op een GTS ook een euronorm 4 minder mooi of hard geluid maakt dan de euronorm 3. blijkbaar is hier de DB killer niet meer te verwijderen, zijn hiervoor andere oplossingen om toch een beter geluid uit te halen ? Iemand ervaringen hier omtrent ? Link naar reactie
pattje007 Geplaatst: 29 augustus 2017 Delen Geplaatst: 29 augustus 2017 Een Akra zonder DB killer is bijna niet te doen in ons verstedelijkt gebied , met de DB killer op z'n plek klinkt ie toch ook mooi / luid genoeg ? Link naar reactie
JanGTS Geplaatst: 29 augustus 2017 Delen Geplaatst: 29 augustus 2017 Hoi, Ik heb de Akrapovic (specifiek euro4) voor m'n 2017 GTS 300. Hij is aan de stille kant. Klinkt maar zeer lichtjes harder dan de standaard uitlaat. Voor mij persoonlijk is het goed zo. Mvg, Jan Link naar reactie
pattje007 Geplaatst: 29 augustus 2017 Delen Geplaatst: 29 augustus 2017 vergeet niet dat deze nog luider gaat worden naargelang de km's Link naar reactie
JanGTS Geplaatst: 29 augustus 2017 Delen Geplaatst: 29 augustus 2017 Hangt er toch al zo'n 1000km op en is nog steeds aan de stille kant. Nu, ik vind dat zelf helemaal niet erg. Geen zin om met oordopjes te gaan rijden owv een luide uitlaat. Link naar reactie
Dydo Geplaatst: 29 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2017 Bedankt voor de reacties, nu moet hij voor mij ook niet gaan knallen maar de Euronorm 3 heeft best wel een mooi geluidje die ook niet voor overlast zorgt, vind het evenzeer jammer dat het verschil tussen een originele uitlaat niet zo groot is je betaald er immer een beetje voor, nu heb je alleen nog het uitzicht waarvoor je het moet doen. zou leuk zijn als er oplossingen voor waren om die toch ietjes krachtiger te laten klinken Link naar reactie
Dydo Geplaatst: 17 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2017 Sinds paar dagen heb ik mijn nieuwe Vespa in ontvangst mogen nemen, ik heb het geluid nu kunnen testen en inderdaad de akrapovic is een pak stiller en niet veel meer geluid dan de originele uitlaat. Vind het wel spijtig want de euro 3 norm akrapovic klinkt veel mooier. Mochten er mensen zijn die weten hoe deze iets krachtiger te laten klinken hoor ik het graag. Link naar reactie
pattje007 Geplaatst: 18 september 2017 Delen Geplaatst: 18 september 2017 15 uren geleden, Dydo zei: Sinds paar dagen heb ik mijn nieuwe Vespa in ontvangst mogen nemen, ik heb het geluid nu kunnen testen en inderdaad de akrapovic is een pak stiller en niet veel meer geluid dan de originele uitlaat. Vind het wel spijtig want de euro 3 norm akrapovic klinkt veel mooier. Mochten er mensen zijn die weten hoe deze iets krachtiger te laten klinken hoor ik het graag. een andere diameter db killer ? Link naar reactie
Dydo Geplaatst: 23 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2017 Nee helaas is deze niet te vervangen bij deze versie, zoek nog steeds een oplossing hiervoor Link naar reactie
nero Geplaatst: 23 september 2017 Delen Geplaatst: 23 september 2017 Groetjes, nero. Link naar reactie
Dydo Geplaatst: 25 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2017 hahaha perfect, nu nog spaken zetten Link naar reactie
werner Geplaatst: 3 oktober 2017 Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Heb net een Akrapovic uitlaat gemonteerd op mijn 2007 GTS250. De Akra had ik besteld bij Easyparts (levertijd 6 weken). Is nog de euronorm 3 versie en levert een mooi vol geluid, duidelijk een stuk luider dan de originele uitlaat. Wellicht zijn beide versies nog steeds leverbaar. Bemerk tevens dat de motor vinniger reageert en lichtjes 'doorloopt' wanneer ik bij het rijden de gashendel dichtdraai. Even wennen toch. Link naar reactie
#DutchWesp Geplaatst: 9 oktober 2017 Delen Geplaatst: 9 oktober 2017 Ik heb nu zelf een maandje de Euro4 Norm Akrapovic uitlaat onder mijn E4 GTS300Super zitten en het geluid ervan is echt top! Klinkt bijna hetzelfde als de normale met losse DB-Killer alleen de E4 heeft een vaste DB-killer. Op YouTube heb ik een filmpje staan hierover en hoor je ook hoe die klinkt. Gr.JimSon Link naar reactie
RigolleM Geplaatst: 10 oktober 2017 Delen Geplaatst: 10 oktober 2017 Linkje naar het joetoepfilmpje? Edit: gevonden Link naar reactie
Florett Geplaatst: 10 februari 2020 Delen Geplaatst: 10 februari 2020 Afgezien van het geluid, brengt zo.n dure uitlaat ook voelbaar beter prestaties...tegenover de standaard GTS 300 uitlaat? Link naar reactie
Mister T Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Ik heb het gevoel dat hij met de originele iets meer koppel heeft. Link naar reactie
N!Ce Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 7 uur geleden, Mister T zei: Ik heb het gevoel dat hij met de originele iets meer koppel heeft. Nen automatiek met koppel, nu gaan we het krijgen Link naar reactie
witte van zichem Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 al mijn oude vespa's ,hebben meer koppel dan mijn gts .maar daar mag je natuurlijk niet meer op de openbare weg. Link naar reactie
nero Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 1 uur geleden, witte van zichem zei: al mijn oude vespa's ,hebben meer koppel dan mijn gts .maar daar mag je natuurlijk niet meer op de openbare weg. Ah bon, da's nieuw. Is er een misschien een lage emissiezone in Zichem en omstreken? Tot nader order worden motoren/ bromfietsen er nog altijd toegelaten. Groetjes, nero. Link naar reactie
witte van zichem Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 1 uur terug, nero zei: Ah bon, da's nieuw. Is er een misschien een lage emissiezone in Zichem en omstreken? Tot nader order worden motoren/ bromfietsen er nog altijd toegelaten. Groetjes, nero. die emissiezone laat die nog maar weg, die kan ik nog wel even missen.het is de cilinder inhoud die bij veel oudjes ni klopt, zelf in fout natuurlijk een paar keer . en dan maar klagen dat ne gts ni vooruit gaat ,kwa verzekering mag 90% van de oudjes ni de weg op. Link naar reactie
N!Ce Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 2 uur geleden, witte van zichem zei: die emissiezone laat die nog maar weg, die kan ik nog wel even missen.het is de cilinder inhoud die bij veel oudjes ni klopt, zelf in fout natuurlijk een paar keer . en dan maar klagen dat ne gts ni vooruit gaat ,kwa verzekering mag 90% van de oudjes ni de weg op. wtf Link naar reactie
witte van zichem Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 39 minuten geleden, N!Ce zei: wtf als ik zie met wa gij rijd ,is alles toch wel geweten? en daar staan precies een paar trage dingen tussen,wel sneller als mijne gts 300 cc ? maar ik ga ni kunnen volgen .normaal zeker Link naar reactie
witte van zichem Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 originele uitlaat houden,deze zijn de beste.laat die prutsers maar praten over vespa ,hahahahhahahaha.zoals de babies hahaha Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.