Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa roadtrip 2018


Julo

Aanbevolen berichten

Hallo!

Nog onderweg op mijn roadtrip met de bmw gs denk ik mijmerend terug aan de tripkes met mijn Vespa naar Italië en Zwitserland. 

Volgend jaar wil ik graag met een van mijn tweetaktjes op reis. Planning verloopt bij mij als volgt: Vespa voktanken, tentje achterop en elke dag rond de 300km bollen, route al dan niet op voorhand vastgelegd.

Nu zou ik het wel fijn vinden mochten er nog gegadigden (bij voorkeur 2 a 3) zijn die interesse hebben om dit samen te plannen? Concreet ben ik op zoek naar tweetaktrijders die graag genieten van het leven (eens goed eten en drinken) maar het even goed fijn vinden om op de camping een barbecuetje aan te steken. Strakke planningen zijn niet aan mij besteed!

Voor mij heeft de favoriete bestemming de nodige hoogtemeters onderweg en af en toe een waterke om wat verfrissing op te zoeken.

Indien iemand interesse, laat maar weten. Dan kunnen we eens afspreken om te zien of het klikt...

Oja, misschien handig: ik woon op de rand van de Vlaamse Ardennen (O-Vl) en ben lid van Vespa Club Merelbeke en Roeselare.

IMG_20170731_155732.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...