Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Chromen biesje


Berken007

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Genoemde / geadviseerde gewichten zijn natuurlijk altijd aan de veilige kant. Maar je moet je afvragen wil je er wel meer op laden. je Vespa is geen vrachtauto en als het gewicht op je voorwiel te zwaar wordt zal dat ook niet meer fijn sturen denk ik.

De meeste hebben dat rek er alleen op voor de sier. Ik ook.

 

Link naar reactie
Op 1/1/2018 om 16:59, BeeBee zei:

Ik vind het een mooie oplossing ipv de Chrome accessoires voor het spatbord, die tussen de 60 en 100,-€ liggen. 

Btw, wat was de kostprijs van zo'n rol?

 

Op 29/3/2018 om 23:49, Ronin zei:

Mag op zo een drager maar 4kg? Dat wist ik niet ... is toch maar weinig of vergis ik me? 
Leuke lampjes!

Ja staat er op max.4 kg.maar heb ik erop gezet om spotjes te kunnen monteren,en heb ze aangesloten op mijn dagrijverlichting.

Link naar reactie

Op zo'n "chromen voorrek" zal je gemakkelijk wel een kilo of 15 kunnen laden en vervoeren. alleen zal je dan in de "problemen" geraken bij het nemen van bochten.

Bij een "kilo of 5" zal het nog te doen zijn met het 'rijcomfort'. maar bij een "10 kilo extra" zou de 'GTS' wel eens uit "balans" kunnen geraken in "stevig bochtenwerk".

Nu eerlijk gezegd zie ik meestal "lege voordragers" rondrijden. op mijn "voorrek" vervoer ik af en toe een 'picknick-deken en soms een "kleine, niet te zware draagtas.

De "chromen voordrager" is zeker niet ontworpen of bedoeld. om er een kinderzitje op te monteren. met een "kleine" erin ;). max.4 kg zal er niet zomaar opstaan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...