Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa droom


Cheeseman

Aanbevolen berichten

Beste vespa liefhebbers

 

reeds vele jaren koesterde ik de droom om met die vespa rond te toeren

Vermits ik destijds niet de tijd, centen en intresse van echtgenote mee had steeds maar wegeschoven

maar sinds een dikke week staat hij aan mijn zijde een vespa GTS super  :D

ook de dochter is intussen aan haar vespa verhaal begonnen met een primaverra 50cc

Hebben jullie tips en tricks over bepaalde alledaagse dingen waar we slimmer en beter van kunnen worden , deze zijn steeds welkom

blijkbaar tijdens deze 2 weken al een paar keer ondervonden dat ik nog veel kan opsteken ( ook al veel gesnuffeld op jullie forum )

grts

cheeseman

Link naar reactie

Welkom Cheeseman. proficiat dat na jaren je "droom uiteindelijk is uitgekomen". veel geluk, rijplezier en weinig "mankementen" met je "Grantourismo Super"

Slimmer en beter kan je niet meer worden, als je al een GTS hebt aangeschaft ;). gewoon het forum "doorsnuffelen" en "geregeld bollen" is de boodschap :)

Link naar reactie
Op 31-7-2017 om 10:34, propliner zei:

Op natte banen de witte strepen , zebrapaden en putdeksels vermijden  LOL

Veel toerplezier

En met putdeksel zelfs op droge wegen opletten, zeker als die in een bocht liggen. Onbegrijpelijk al die putdeksel in België. In Nederland zie je die nauwelijks..

En natuurlijk heel veel rijplezier ermee..

 

Link naar reactie

oppassen bij het tanken

Het tank pistool niet te hard indrukken of uw materiaal wat onder uw zadel zit onder de benzine

Maar misschien heb je dit al ondervonden :-)

Bij bochten naar links (vooral op een rond punt) komt de zijpoot snel aan de grond en de eerste keer is dat schrikken :-)

Link naar reactie
13 uren geleden, TonyC zei:

oppassen bij het tanken

Het tank pistool niet te hard indrukken of uw materiaal wat onder uw zadel zit onder de benzine

Maar misschien heb je dit al ondervonden :-)

Bij bochten naar links (vooral op een rond punt) komt de zijpoot snel aan de grond en de eerste keer is dat schrikken :-)

yep, de eerste keer al prijs,  :angry:  gelukkig  zonder veel erg

Denk er stevig over na om een jerrycan aan te schaffen om thuis rustig bij te vullen ( 9 liter is ook also vlug gefixt )

Verder al leuke ritjes gehad ( wel wennen alst vrouwke achterop gaat ) 

bedankt voor jullie tips

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...