Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Jetting 210 polini


Ich

Aanbevolen berichten

Beste forum gangers,

ik heb gisteren een JL T5 exhaust aangepast en onder mijn GT met 210 Polini gehangen.

dus ook maar even de jetting nagekeken en tot mijn verbazing zit er de volgende set Up in:

Si 24/24

polini venturi airfilter

160-E1-105

58-160

de motor zou nog in rodage zijn, dus rustig gereden tot nu toe (+\-100km), ik moet zeggen dat hij bij lichte gas/lage toeren niet echt lekker loopt, hij houd dan in en schokt soms lichtjes, vanaf dat ik het gas flink open draai gaat ie lekker en soepel. Maar volgens mij klopt hier iets niet, vooral de E1 lijkt me raar en 105 lijkt me ook wat klein.

 

ps: in mijn P200E heb ik de volgende set Up, si24/24, 160.BE3.130, 50.160, standaard airfilter en JL exhaust. En deze bolt redelijk goed.

 

alvast bedankt voor de reacties.

mvg, Ich

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 2 maanden later...

Gisteren heb ik me zo een cilinder op de vespa gezet , daarnet de eerste 50 km gereden , geeft lekker veel koppel zo een polini moet ik zeggen ,

wind op kop , die duwde me toch niet meer achteruit :) 

gewoon plug and play , hoofdsproeier verhoogt naar 128 , ontsteking wat achteruit gezet , en mn oude sito uitlaat , voorlopig is dat goed genoeg :D

Link naar reactie

Zo een polini 208 , das is nog een ijzeren cilinder zeker ? , 3 procent mengen zou voor mij wel handig zijn , ik rij met de lambretta op 3 procent , 

dan kan ik tenminste tanken uit dezelfde bidon :) 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...