Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Medium windscherm GTS 300


Berken007

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik  heb een vraagje ,

Ik ben nog in blijde verwachting van mijn nieuwe GTS 300 maar ik weet niet of dat scheelt als je een windscherm plaats ,

ik zou dan overwegen voor een windscherm maar het medium , heeft er hier iemand ervaring mee of dat de moeite is voor te plaatsen.

mvg

 

 

Link naar reactie

Ja, het scheelt heel veel als je een medium windscherm plaatst...maar een klein windscherm is in vele gevallen al voldoende.

Als ik van jou was zou ik naar je dealer bellen of mailen om het windscherm erop te laten monteren...

Link naar reactie

ik heb nog zo'n klein windscherm liggen, compleet met beugels dat voor een prijske weg mag

19989755_10213966797352302_7139185931038332344_n.jpg

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Hoh, met of zonder scherm, tot100km/u lukt het wel. Rij nu met moto met klein schermpje, dient vooral om de vliegen van het instrumentenpaneel te houden en houdt blijkbaar ook wat wind tegen. Als ik uit de wind wil zitten pak ik de auto. Wat wind went wel en gaat hoe langer hoe beter. Uren rijden aan 130 wordt lastig maar dat vermijd ik. Als ik jou was gewoon proefondervindelijk proberen. Niet te snel (want is lelijk vind ik) en afhankelijk voor wat je de,vespa gebruikt...

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op ‎28‎-‎9‎-‎2017 om 20:57, Wutsie75 zei:

Hoh, met of zonder scherm, tot100km/u lukt het wel. Rij nu met moto met klein schermpje, dient vooral om de vliegen van het instrumentenpaneel te houden en houdt blijkbaar ook wat wind tegen. Als ik uit de wind wil zitten pak ik de auto. Wat wind went wel en gaat hoe langer hoe beter. Uren rijden aan 130 wordt lastig maar dat vermijd ik. Als ik jou was gewoon proefondervindelijk proberen. Niet te snel (want is lelijk vind ik) en afhankelijk voor wat je de,vespa gebruikt...

Vespa GTS en dan uren 130 km de mijne rijdt nog geen minuut 130 mag blij zijn als ie boven de 120km komt ja op de teller geeft ie wel 10km meer aan. maar op de GPS is het een stuk minder.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 17/9/2017 om 11:41, motorhan zei:

Ik heb een in hoogte verstelbaar scherm dat is wel fijn kun je het scherm op de voor jou gewenste hoogte zetten. Ik heb dat kleine venster ook gehad vind ik wel mooier dan een groter scherm maar geeft (voor mij) te weinig effect.

Het scherm is van Faco. 

 

CIMG3620.JPG

CIMG3610.JPGwat is de hoogte zonder uitschuiven aub

 

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 17/7/2017 om 21:44, Berken007 zei:

Hallo,

Ik  heb een vraagje ,

Ik ben nog in blijde verwachting van mijn nieuwe GTS 300 maar ik weet niet of dat scheelt als je een windscherm plaats ,

ik zou dan overwegen voor een windscherm maar het medium , heeft er hier iemand ervaring mee of dat de moeite is voor te plaatsen.

mvg

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op ‎11‎/‎05‎/‎2019 om 20:26, Gilbert zei:

 

Ik heb de Super Tech inmiddels binnen en er een vast scherm op gezet. Ik heb de hoogte over genomen van het verstelbare scherm op de blauwe en het vast scherm agezaagd met een decoupeerzaag. ik vind het welnetjes staan.

Nog niet mee gereden want dat mag nog niet na mijn CVA en TIA.

en dat is wel kl...….. heb je  en nieuwe Vespa mag je er alleen naar kijken.,

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...