Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Faco achter valbeugel


motorhan

Aanbevolen berichten

Het probleem is dat ik niet zie waar je ze aan moet bevestigen. Als je op de foto van de verkoper kijkt zie je een bevestigingspunt waar de beugel op geschroefd moet worden maar dat is er niet. er worden wel 2 hulp beugels voor de achterkant bij geleverd maar ook daarvan is het niet duidelijk waar te bevestigen.

en de verkoper Zandri weet het ook niet want heeft ze nog nooit gemonteerd.  als je op de 1e foto kijkt zie ik nergens een punt waar de beugel op zou passen  foto beugel 1 is voorkant en foto beugel 2 is achterkant.

Het zou mooi zijn als iemand deze beugels op zijn scooter heeft, die kan het dan waarschijnlijk duidelijk maken.  In ieder geval bedankt voor het lezen.

met vr gr

Han

20170705_125418_resized.jpg

20170705_125426_resized.jpg

20170705_142048_resized.jpg

20170705_142100_resized.jpg

Link naar reactie
1 minuut geleden, TonyC zei:

waar woon je ergens, anders kan er misschien iemand even komen helpen kijken

met twee zie je gewoonlijk meer :-)

Hallo Tony,

Dat zou heel aardig zijn maar er is gewoon geen bevestiging mogelijkheid. de verkoper  weet het ook niet. en ik heb ze inmiddels teruggestuurd ende creditnota al ontvangen.

Ik woon overigens in Budel ligt aan de Grens Hamont-Achel Budel.

Het handigste zou zij als iemand die zelfde beugels op zijn scooter heeft. Ik vraag me ook af is er iets veranderd b.v bij een GTS van 2010 als je daar het onderste kunststof  profiel verwijderd. Of hoort er wellicht nog een hulpstuk bij de set.  Op de foto's is duidelijk te zien dat er geen punt zit waar je de beugel van foto 3 kan bevestigen.

 

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

 

Met vr gr

Han

 

Link naar reactie
14 minuten geleden, TonyC zei:

Jammer dat het niet gelukt is maar gelukkig is alles goed afgehandeld

Nu op zoek naar een andere bescherming :-)

En ik had kunnen komen kijken want ik woon in Peer, dus niet zo ver van Budel :-)

Ik heb gevraagd of zij contact op willen nemen met Faco en vragen wat er mis is Of waar ik het fout heb gezien. en in dit geval een duidelijke montage handleiding (heb ik normaal gesproken nooit nodig)  Punt is je moet het binnen een bepaalde tijd terugsturen wat logisch is natuurlijk en ze lagen al een paar dagen voor ik een 1e poging had gewaagd.

De originele beugels vind ik minder mooi maar dat is een kwestie van smaak.

Maar als je in de buurt bent en je zoekt een koffie ... stop kun je gerust langs komen hoor.

En bedankt voor je aanbod.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...