Ga naar inhoud
Vespaforum.be

orginele banden nieuwe vespa px


pietermann

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

de orginele mitas banden die std bij een nieuwe PX (tot 2016) geleverd werden, hoe zijn de ervaringen hiermee op droog en nat wegdek?

Ik vraag het omdat op mijn PX van 2011 (pas gekocht) Michelin S83 banden liggen (met maar een paar km op) maar vind de "look" van de mitas banden mooier :).

Ik denk er dus aan om te veranderen.

Alvast bedankt!

Pieterjan

Link naar reactie

ik wil ze wel ruilen ;) Maar als ik jou was reed ik verder op de michelins. Wij hebben twee identieke px'en, eentje met de mitas en eentje met de michelins. De michelins voelen veel beter aan bij remmen, bochten en op nat wegdek. Dus ik wou net het omgekeerde doen als jij...

Link naar reactie

City Winter Grip van Michelin! Top all weather en alle-seizoensband. Heb ze op al mijn 2-wielers.

Link naar reactie

Zelfde verhaal als hierboven al enkele keren te lezen valt. Originele 2 delige velgen met Mitas na 500km vervangen door tubeless sip velgen met Michelin winter city grip. Droog vond ik de originele nog meevallen maar op nat wegdek toch al een paar keer ondervonden dat de grip ondermaats was.

Link naar reactie

Michelin S1   mega goede band  moet niks anders hebben.. wel géén classic look natuurlijk.. maar geweldig op droog en nat wegdek. En ge kunt er serieus plat den bocht mee in :-)  ( ni TE plat natuurlijk ! )

Link naar reactie

De SM100 tjes vind ik ook super tov de de originele pirelli'sop de mijne. Iets meer classic look dan de S1 maar niet meer te krijgen denk ik. Als ze op zijn pak ik zeker ook S1. Beide zeer goed en betaalbaar.

Link naar reactie
On 25-5-2017 at 10:43 AM, Wutsie75 said:

De SM100 tjes vind ik ook super tov de de originele pirelli'sop de mijne. Iets meer classic look dan de S1 maar niet meer te krijgen denk ik. Als ze op zijn pak ik zeker ook S1. Beide zeer goed en betaalbaar.

nope niet meer te krijgen.. waren ook goed die SM100

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...