Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw Vespa gl 1963


Lucfml

Aanbevolen berichten

Hey, ga me maar even voorstellen, al een paar dagen lid gemaakt, na al weken meegelezen te hebben

Na bijna altijd moto te rijden, woon-werk voornamelijk, vond ik het tijd voor wat ik al veel eerder had moeten doen:Vespa !:P

Had altijd al een zwak voor tweetakt dus heb al jaren een Gilera runner 180cc (lees mini-raket) als back up, reed de laatste 3 jaar met Ducati, was dus wel nodig:blink:

Dus de hypermotard sp de deur uit, naar het werk met de runner 180, en op zoek naar een Vespa, was al een tijdje op zoek naar eentje dat er nog zo authentiek mogelijk uitzag en was dan van plan er een recentere en krachtigere motor in te steken, als Vespa-leek was dat sneller uitgesproken dan gedaan, dacht er eerst twee te kopen, een oude en een recentere, om dan zelf om te bouwen, en vervolgens wat op te voeren naar mijn zin ( een ziekte die je krijgt van Gilera runners te hebben gehad;))

Dit veranderde toen ik eentje tegenkwam : een gl 150 '63 met al een p200 motor onder, helemaal mijn ding, patina (wel in Italië al eens overschilderd geweest lang geleden) ,en de motor, p200 van '82, in goede handen geweest,veringen kabels enz.. alles tip-top, Italiaanse papieren inclusief ital. nummerplaat,origineel 150 blok erbij (matching numbers), nog keihard alleen oppervlakkige roest, reed super en bovendien betrouwbaar, en had direct een goede basis waar ik alle kanten mee uit kon, zelfs standaard zetten.

genoeg geschreven..

krijg er wel sommige foto's niet op:unsure:

IMG_2688.JPG

IMG_2697.JPG

IMG_2699.JPG

Link naar reactie

Heee, die ken ik, gefeliciteerd,veel plezier met Haar...

Leuk ding...

Groet, AJ

Link naar reactie

Uit de Holland Vespa Vrienden Meeting Ritjes Bier Drink Klets Scène...

Heel veel mooie Km gewenst...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...