Jump to content
Vespaforum.be

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Peelke

Nieuwe helm Vespa VJ, mat zwart (L)

Recommended Posts

Te koop: gloednieuwe helm Vespa VJ in matzwart, maat L. Met hoes, in originele doos.

Nooit gebruikt. (Allez ja, één keer opgezet dan :))

Nieuwprijs was €192. Mag weg voor €140.

IMG_4427.jpeg

IMG_4428.jpeg

IMG_4429.jpeg

IMG_4430.jpeg

verkocht!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By Peelke
      Omdat ik zelf met mijn dikke kop zo lang heb moeten zoeken naar een Large jet-helm die in de GTS-brooddoos past...
      De (redelijk) nieuwe Nolan N21 (Large) past perfect in de koffer. Hoezee!
      Het ingebouwde vizier werkt redelijk goed (met mijn gezicht). Ik kan er autostrade mee doen zonder teveel wind. Maar er is ook een versie met groter vizier (past ook in de bak).
      Misschien handig om nog eens een lijstje te maken. Welke helmen passen er nog in?

• By dromornis
      Nieuwe lederen helm, ongedragen, maat 58 (M). Meer info of even passen? bel even :)
      af te halen in Niel (tegen Antwerpen), 140 euro, vaste prijs.
      0496/60.96.65
      Wim

• By LighScan
      Het is tijd voor een nieuwe helm. Na een aantal winkels bezocht te hebben kon ik mijn keuze eindelijk tot 3 helmen beperken. Dat heeft heel wat moeite gekost want ik heb blijkbaar hoge eisen:
      * "echte" Pinlock (en liefst zo'n grote die het volledige vizier doet...)
      * geluidsisolatie is een erg belangrijk punt voor mij
      * geen sport-type, het is voornamelijk voor uitstapjes, woon/werk --> comfort dus!
      * geïntegreerd zonnevizier

Keuze 1: Schuberth C4 (systeemhelm)
      Pro's: heel comfortabel, mooi design, en lijkt zeer stil te zijn, wat mijn belangrijkste punt is.
      Maar op het internet lees ik wel dat bij de C4 het klepje aan de mond voor wind loskomt, de Pinlock is niet volledig vizier en bovendien zou het schijnbaar niet eens een echte Pinlock meer zijn, maar nagemaakt door Schuberth?
      Keuze 2: Shoei Neotec (systeemhelm)
      Geen idee of deze helm redelijk stil is? Hij past wel comfortabel, het vizier gaat vlotjes met 1 hand volledig dicht (wilt bij Schuberth wel eens voor problemen zorgen), het is een echte Pinlock, ... Ik had hem al bijna gekocht, maar ik twijfel in hoeverre deze helm echt stil is...
      Keuze 3: Shoei GT-AIR (integraalhelm)
      Het is de enige integraalhelm die overeind is blijven staan in mijn top 3, maar deze was vlotjes op te zetten, gaf een comfortabel gevoel, maar opnieuw twijfel ik in hoeverre de helm echt stil is. Ze maken er graag reclame mee, dat wel, maar het ook waarmaken...
    • By hauseke
      Hoi iedereen,
      ik wend me tot jullie forum om mijn Vespa GTV 125 te verkopen. Hij is van beige-gele kleur, en de linker remhendel is licht verwrongen maar de rem werkt nog. Bij de verkoop horen ook de zomer- en winterbanden, eventueel helmen, een motorpak en een Vespa-vest. Vraagprijs 2500 euro.
      IK voeg ook enkele foto's bij.
      Ik ben telefonisch bereikbaar op +32 485 584363. Af te halen in 9100 Sint-Niklaas

• By brambo1979
      Ik verkoop mijn Vespa PX 125 BJ 2011.
      Het is een tweetakt 125cc handgeschakelde motor. De Vespa wordt verkocht zoals op de foto, met white wall banden en met voetsteunen voor passagier. 
      Sip Road 2.0 uitlaat. Twee helmen (merk Vespa) in de vespakleur zijn er ook bij.
      De originele spiegels en afdekplaat voor reservewiel zijn er ook bij.
      De vespa is technisch perfect in orde en heeft 5800km op de teller.
      Een kopie van de aankoopfactuur is erbij. De Vespa heeft steeds onderhoud gehad bij een officiële Vespa dealer.
      Enkel op de rechterbil en op het spatbord rechtsvoor is een beetje lakschade (bijgewerkt)
      De vespa heeft altijd in een verwarmde garage gestaan.
      Hij wordt verkocht omdat hij te weinig wordt gebruikt...
      Voor prijzen of meer info 0479709877 of pm

• Create New...