Ga naar inhoud
Vespaforum.be

hulp gevraagd faro basso


Jeroen Dijck

Aanbevolen berichten

beste leden,

hieronder enkelle foto's van een fb die te koop staat.

graag jullie advies. wacht nog om frame nr. verkoper wist niet waar hij die moest zoeken
zou van 1951 zijn.

de chrome versiering rond de bril kan dit kloppen?

het logo van piaggio lijkt volledig koper?

fb1.JPG

fb2.JPG

fb3.JPG

fb4.JPG

fb5.JPG

fb6.JPG

fb7.JPG

fb8.JPG

Link naar reactie

Crashbars rond billen is zijn van Nederlandse makelij

 Weet niet of dat al bestond ten tijde van fb van 51 Dus misschien/waarschijnlijk  achteraf er opgezet

Gr

Link naar reactie

Klopt, NL'se GS billen. Wat een Europese (Belgische?) restauratie zou kunnen betekenen. Ik zie niet meteen grote alarmbellen...

Papierwinkel ok?

Link naar reactie

Motor is niet origineel, schakelmechanisme is anders op een faro Basso motor.

Lichtschakelaar op stuur is voor een later model dan 1951, wss 1955 ofzo...

Link naar reactie

Goodnight Saigon :ph34r:

Link naar reactie

Damn... ik was precies nog niet goe wakker... Motor is inderdaad een largeframe! 

 

IMG_7996.PNG

Link naar reactie

als de prijs nu eens meevalt ,  en de motor is een px200 , dan doe je toch een uitstekende zaak , verkoop die px200 , (ze staan hier te schuiven voor zo een blokje ) en koop een origineel blokje of acma blokje van na 53 ,waar je een pinasco kitje opsteekt en dat bolt gelijk een px 200 , met de originele motor valt toch bija niet te rijden in het dagelijks verkeer , of je tikt ergens een gs150 blokje op de kop , 

 

Link naar reactie

De vespa is zeker niet van 1951 dit zie je aan de billen , koplamp , bagage drager( waar pasagierszitje op zit ), achterlicht , licht schakelaar op het stuur enz 

wat niet weg neemt dat dit een mooie scooter kan zijn aan de juiste prijs natuurlijk 

maar er zitten natuurlijk zoals hoger vermeld wal een paar addertjes onder het gras voor de niet zo ervaren vespa liefhebber 

grtz sidvespa 

Link naar reactie

Koppelingskabel gaat ook een 'rare' plaats in't frame ipv door 't stuur... normaal gezien gaan alle kabels door de twee 'buiseindes' die op de centrale tunnel gelast zitten.

Zelfde met de voorremkabel die op een rare plaats in't onderstuur verdwijnt!

Link naar reactie

stuur met kabels langs buiten en toch een gesloten bil kloppen ook niet met elkaar. Volgens mij een samenraapsel van verschillende modellen

Link naar reactie

Stuur is van een V31 met open bil, de koppelingskabel gaat bij deze modellen wel degelijk langs daar het frame in.

De kilometerteller lijkt me VNB...

Zoals Geert aangeeft een samenraapsel van verschillende Vespa's, mijn inziens zelfs een "curry" resto...

Mijn advies: afblijven!

 

Link naar reactie

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de vraagprijs... :)

Link naar reactie

Even Google op MP...

Maar de onze gaat daar voor niet weg...

Groet en succes, AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...