Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Et4 te Koop , goodlooking & ideaal opstappertje


Aanbevolen berichten

Te koop Vespa Et4 /125 cc bj 1998 met pre leader motor , kompleet met chrome voor/achterdrager en valbaren , in prachtige staat , 110724 echte km erop , recent nog riem , rolletjes en batterij vernieuwd , zodat zorgeloos rijden geen probleem is . kompleet met papieren en originele gereedschapsset.

vraagprijs 1300€ 

IMG_20170430_130228[1].jpg

IMG_20170430_130128[1].jpg

IMG_20170430_130358[1].jpg

IMG_20170430_130458[1].jpg

Link naar reactie

Toppertje van VC Waasland. Ziet er uit alsof het gisteren van de band liep. Ideaal startertje!

Link naar reactie

degene die hem aan mij verkocht (een itallo-charleroiaan , met een garage vol duc's , een drietal trial machientjes en een driewielpiaggio en dit machientje waar zijn "donna" mee reed )  heeft me toen gezegd 11.004 km , helaas nadien heb ik zelf moeten vaststellen dat er geen "honderd meter" wieltje is , en de zevenhonderd kilometers zijn van mijn madam haar pogingen om met een scooter te leren rijden , helaas geraakt ze niet over haar alles verstijvende schrik op de scooter ( en bij mij op de gts 300 achterop valt ze in slaap?? )

vorig jaar bij gebruik door mij bij het halen van pistoleekes de riem afgeknalt , alles toen , riem ,rollekes, lf, oliefilter,koppeling en batterij vernieuwd , maar geraakt buiten mijn pistoleeritjes niet uit de garage , daarmee mag hij weg .

als deze buiten is heb ik ruimte om eens een oudere in huis te halen met nen 200cc motor , 

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • dave sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...