Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw lid, en content als een klein kind.


sinnerman

Aanbevolen berichten

Hey, Vespa liefhebbers,

Ik ben nieuw lid op jullie forum, en sinds enkele dagen trotse bezitter van een px 150. Het is van in mijn puberteit dat ik een vespa wou,en nu 30 jaar later is het er

eindelijk van gekomen!! Hij is bijna 4 jaar oud, en heeft 7140km op de teller staan.

Is in zeer mooie staat, juist 2 stukjes verf afgesprongen door steenslag.Ik heb 2800€ betaald, en de originele uitlaat erbij gekregen.Kan er iemand van jullie wat meer uitleg

geven over deze uitlaat? Welke is het? waarom? laten zitten, of originele terug monteren? De bandjes zijn van Swalbe.

Alle tips en info is zeer welkom voor deze leek ;-)

 

2017-04-28 19.08.03.jpg

 

Link naar reactie

Welkom Sinnerman met je mooie PX...die afgesprongen stukjes verf, kan je met een rood lakstiftje gemakkelijk bijwerken.

Dat moet een heerlijk gevoel zijn, als na dertig jaar, eindelijk je droom uitkomt :)...veel geluk ermee !

Link naar reactie

Welkom en gefeliciteerd met je mooie aanwinst..   Verf zal er nog wel ns meer afspringen.. De uitlaat is een SIP Road sport racing (expansie) uitlaat. Deze zal je  wat méér vermogen geven.. als  de vorige eigenaar tenminste ook de sproeier in de carburator heeft aanngepast naar een groter maatje.  dus.. ik zou deze uitlaat er gewoon laten opstaan.  beter optrekken en mooier geluid.   véél succes

Link naar reactie

De bandjes van Swalbe zou ik vervangen, hebben geen goede reputatie op een nat wegdek! 

Ga voor een betrouwbare S83 van Michelin zoals op je reservewiel...

Groeten, Jan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...