Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VAB pechverhelping


cleef

Aanbevolen berichten

Ik heb, reeds verschillende jaren, een gratis pechverhelping bij de omnium verzekering van mijn wagen. Ik kreeg van de VAB een kaartje met de gegevens die ik moet doorgeven bij pech. Ik heb nooit ergens op ingelogd en toch reeds meermaals gebruik gemaakt van de diensten van VAB. Er bestaat blijkbaar ook een app die je kan gebruiken bij pech, dan weten ze onmiddellijk waar je je bevindt.

Link naar reactie
10 uren geleden, Filientje zei:

Het lidmaatschap bij een erkende club en aangesloten bij het BFOV dan kan je je laten verzekeren bij Marsh en bekom je alzo een gratis bijstand. Grts.

Enkel geldig voor oldtimers, en een nieuwe Super Sport is dat niet ;)

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Wutsie75 zei:

Elke 3 weken eens tanken bij Total en je hebt ook assistance.

uit hun polis:

"Op uitdrukkelijke vraag van de klant kan de sleping gratis gebeuren naar de garage van zijn keuze in een straal van 20 km van de plaats van immobilisatie. Indien de garage van zijn keuze zich verder bevindt dan de straal van 20 km van de plaats van immobilisatie, zijn de hieraan verbonden kosten evenwel volledig ten laste van de klant"

 

 

Link naar reactie
14 uren geleden, designo zei:

uit hun polis:

"Op uitdrukkelijke vraag van de klant kan de sleping gratis gebeuren naar de garage van zijn keuze in een straal van 20 km van de plaats van immobilisatie. Indien de garage van zijn keuze zich verder bevindt dan de straal van 20 km van de plaats van immobilisatie, zijn de hieraan verbonden kosten evenwel volledig ten laste van de klant"

 

 

Oei, ja, met een vespa is dat misschien lastig maar op reis wil je toch ter plaatse geholpen worden? Ik heb het voor de moto achter de hand voor noodgevallen. 'Rond de kerk' zorg ik voor eigen repatriëring. 

Brengen ze bij VAB het voertuig naar een plaats naar keuze, ook al is dat 300km verder?

uiteraard, als het voertuig niet gemakkelijk hersteld kan worden zal er bij Total geen complete repatriëring bij zitten... Eentje om over na te denken wanneer ik op reis ga.

 

Link naar reactie

Bij de VAB is inbegrepen:

  • één gratis sleep voor uw voertuig, wanneer het volgens de wegenwachter in alle redelijkheid niet mogelijk is om uw voertuig ter plaatse rijklaar te maken. Uw voertuig wordt gebracht naar de voor het uitvoeren van de reparatie meest aangewezen garage in België;                                                                                                                                       

Link naar reactie

mm, en een garage naar keuze...? als er gewoon binnen de 20km geen garage is, wat dan? 'k ga dat toch eens navragen. Kan toch niet dat je bvb in the middle of nowhere in Frankrijk in panne staat met bvb een vespa gts, ze je naar een Yamaha dealer gaan brengen?

Link naar reactie

Daarvoor bestaan er enkele formules  bij oa VAB https://www.vab.be/nl/producten/bijstand/pechbijstand

Er zijn echter nog andere instanties met elk hun formules en daarbij behorende prijzen...voor ieder wat wils .

Ik gebruik voor onze scooters de Benelux formule bij de VAB ...al 2 keer gebruik van moeten maken  maar dit liep allemaal heel professioneel en gesmeerd .

Altijd handig in geval van nood en die bijdrage betaal ik met plezier !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...