Sann Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Beste Vespa fanaten, Afgelopen zomer ben ik met een groep vrienden, ook met een vespa, naar Wales gereden. Hoewel ik zelf een Honda C50 heb dacht ik dat jullie het misschien ook wel leuk vinden om deze film te zien: Klik hier voor de film in Youtube Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden Groeten Sann
nero Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Prachtig filmpje! 't Begint weer te kriebelen ; Groetjes, nero.
Vespaciao Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 Heerlijke sfeerbeelden van een 'onbezorgde jeugd' op "brommers"...beelden die me "katapulteren" naar mijn eigen jeugdherinneringen Waar is de tijd... dat ik nog jong, mooi en onbezonnen was...nu, ben ik alleen nog onbezonnen
Wim Claessen Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 Deze jongens kwam ik vorige week in de Zwitserland tegen op Ufenen pas en wat later ook nog op de Gothard pas. Prachtig!!
Gio Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Dat is dagelijks kost ,vorig jaar ook deze puch gespot en waarschijnlijk ook dit jaar. De meeste die ik heb gezien waren allemaal met een bidonnetje . Grtjs
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.