Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Iemand een idee wat de wachttijd is voor een nieuwe nummer plaat via de verzekering of is het nog altijd de moeite om zelf naar DIV te gaan?

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Via verzekering duurt dat 1 dag, al 2x dit jaar op die manier verlopen. 1x scooter & 1x tweedehandswagen.

Via DIV lukt het volgens mij niet meer, enkel nog via bpost. Wil je de nummerplaat ASAP dan betaal je €80 voor expressdienst ipv € 30 normale verzending, te betalen aan de postbode.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op 28-9-2017 om 21:07, Wutsie75 zei:

indienen plaat bijna 20€! 

ahzo als je een nummerplaat terug geeft, waarvoor je eerst al hebt betaald om ze te krijgen, kan je nog eens dokken. Heb nog geen nummerplaat ingediend dus dat wist ik niet. Dat is pure afzetterij. Dat zal weer onder het mom zijn van administratieve kosten of zoiets in dien aard... :-(

Link naar reactie

Die €20 is enkel als je ze terugstuurt via Bpost. Je kan ze nog steeds gratis in de bus (tijdens openingsuren) gaan deponeren bij de div antenne.

Maar wel vervelend, i know.

Link naar reactie
Op 1 oktober 2017 om 20:46, dmi zei:

Die €20 is enkel als je ze terugstuurt via Bpost. Je kan ze nog steeds gratis in de bus (tijdens openingsuren) gaan deponeren bij de div antenne.

Maar wel vervelend, i know.

Mag dat nog? Dan ben ik verkeerd ingelicht...

Ik was ook verplicht van een nieuwe plaat te vragen want had wel geen gele meer maar een 1-...-...  Ook niet goed dus. 3e 2 wieler, 3 keer andere plaat. Regeltjes veranderen en wij mogen dokken.

 

Link naar reactie

Ben vorige week maandag eerst naar de douane geweest voor invoering dan naar de verzekering rond 13 u dezelfde dag daar op 15 minuten buiten met een zegel , dan maar op hoop van zegen naar Kontich!Daar aangekomen rond 14uuren er  zat 4 man voor mij nog nooit gezien zo kalm, 15 minuutjes gewacht, papieren afgegeven! 2 dagen later plaat via postbode ontvangen na 30€ te betalen!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...