Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn px200e


NatanQ

Aanbevolen berichten

Beste kameraden

ik zou mezelf en mijn Vespa even willen voorstellen. Ik ben Natan, een 21-jarige student aan de Ua. Met mijn a2 rijbewijs op zak, kocht ik me een px200e uit 1991. Ondertussen heb ik op een half jaar een ruime 5000 km gereden. Ondanks mijn koppelingskabel ondertussen 7x is gebroken ben ik er helemaal fan van!

Omdat ik ook fan ben van fora en de afnemende activiteit ervan ten zeerste betreur vond ik het hoog tijd om me hier even voor te stellen!

Mijn px is tot hiertoe standaard, uitgezonderd van een polini uitlaat en inlaat en mijn favoriete dunlop banden.

Als iemand tips heeft over ritjes in het antwerpse hoor ik dat graag!

IMG_7497.JPG

Link naar reactie

Schoon..

ik van het zuiden van antwerpen ( zit véél in café kalifornia met nog andere Vespa-maten )

Dat je koppelingskabel zoo véél breekt is ni kosher hoor.. beschadigde kabelgeleider?  Knik in kabelhuls?

Veel leuke toertjes met je PX

Link naar reactie

Ik kijk volgende keer ik daar passeer zeker even binnen!

Ik heb alles van de kabel en de gaine meerdere keren onderzocht en er is echt niets raar te bespeuren. Het is altijd in de koppelingshendel zelf, aan het tonneke dat hij afbreekt. Ik dacht eerst een oneffenheid in de hendel zelf, maar die is echt perfect glad. Het is ook niet dat de kabel stroef gaat ofzo. Echt een misterie!

Link naar reactie

dat is dan omdat uw hendel te ver afgesleten is.  gewoon een nieuwe steken, dacht 15 EUR zijde van uw miserie vanaf ;)

 

Link naar reactie
6 uren geleden, sindo zei:

dat is dan omdat uw hendel te ver afgesleten is.  gewoon een nieuwe steken, dacht 15 EUR zijde van uw miserie vanaf ;)

 

Ja dat tonneke zit er wel vrij los in. Heb nu een binnen gaine met een groter gestoken, zo eentje uit 2 delen. Zal dat nog even afwachten en anders inderdaad een nieuwe.

Merci voor de reactie! 

Link naar reactie

Welkom !

 

Ik ook een PX 200...nog maar 1 ker de koppelingskabel moeten vervangen dus das idd iets peciaal..Woonachtig in Nijlen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...