Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GPS en montage Gts 300 ie


DanielVTh

Aanbevolen berichten

Ik heb een gts300 ie, bj 2013. Ikmwil me graag een gps aanschaffen maar weet niet goed welk model. En ook de wijze van bevestigen interesseert me. Ik maak liever geen gaten indien niet strikt nodig. Hoe sluiten jullie deze aan? Alle tips, foto's en commentaren zal ik graag en met veel plezier lezen en bekijken. Alvast bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie

Van Tomtom hebben ze een speciale motorscooter navigatie. Het apparaat heet Tomtom Vio en kan als ik de info goed lees kun je hem aan de spiegel bevestigen.

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/scooter/

Link naar reactie
5 uren geleden, Vespa Reng Deng Deng Deng zei:

Van Tomtom hebben ze een speciale motorscooter navigatie. Het apparaat heet Tomtom Vio en kan als ik de info goed lees kun je hem aan de spiegel bevestigen.

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/scooter/

Het ziet er leuk uit en is in wezen eigelijk een mirror device, de eigenlijke gps software staat op je gsm en wordt weergegeven via de Vio, de TomTom Vio is geen gps op zich. Het kan bvb. ook niet overweg met gpx routes. Eigenlijk is het niet meer dan een leuke gadget, die zeker en vast zijn werk doet voor een simpele navigatie. Een goede motor gsm met gpx ondersteuning heeft voor mij de voorkeur. Wel een pak duurder dan een Vio natuurlijk.

Link naar reactie
2 uren geleden, Cantodea zei:

Het ziet er leuk uit en is in wezen eigelijk een mirror device, de eigenlijke gps software staat op je gsm en wordt weergegeven via de Vio, de TomTom Vio is geen gps op zich. Het kan bvb. ook niet overweg met gpx routes. Eigenlijk is het niet meer dan een leuke gadget, die zeker en vast zijn werk doet voor een simpele navigatie. Een goede motor gsm met gpx ondersteuning heeft voor mij de voorkeur. Wel een pak duurder dan een Vio natuurlijk.

Heb de informatie op de Tomtom website eens even bekeken en het klopt inderdaad. Desalniettemin misschien toch handig op de motor/motorscooter.

Link naar reactie

Ik heb een houder gemaakt voor aan de spiegel. is trillingvrij.  de  1e foto is van een houder die je kunt kopen maar is niet goedkoop. De houder die ik heb gemaakt is van een paar stukjes afval aluminium en een beetje huisvlijt.

Als navigatie heb ik de Zumo 660 die had ik nog van mijn vorige motor BMW1200RT en Harley Heritage softtail. De navi is verbonden  met een kabeltje naar de helm voor muziek en e.v. aanwijzingen van de navi.

2015-03-28_110344.jpg

DSCN0079.JPG

DSCN2057.JPG

CIMG3618.JPG

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...