Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zündapp scooters return with a...


EriX

Aanbevolen berichten

toch al één van de betere die ik de laatste jaren al heb gezien,soit de prijs zal ook nog wel meevallen zekers en als ze daar bij Piaggio niet direct gaan wakker schieten en met bv een retro PX model EURO4 gaan buitenkomen,denk ik dat ze daar wel een beetje zure mayonaise gaan vreten.

De concurrentie is moordend,andere merken lijken het voortouw te nemen en als ge nen GTS van 6000€ koopt,die volgens verschillende eigenaren nog altijd niet op punt staat,zult ge wel een vitesse hoger moeten schakelen ( letterlijk of figuurlijk,,,vul maar in).

 

CHEERS

Link naar reactie

het ontwerp is inderdaad mooi, maar kijk eens naar de nieuwe vespa sprint of de 946, dan weet je meteen op welke foto de chinezen zich gebaseerd hebben. Als ze deze presenteren op de eicma volgend jaar staat piaggio weer klaar met advocaten en deurwaarders en haalt zundapp (of welke naam ze er ook opplakken voor de italiaanse markt) de opening niet

 

Link naar reactie

Een Duitse Chinees met Italiaanse-Vespa trekken. alweer een Vespa-kloon die medogeloos in de 'nek' van Piaggio staat te "hijgen".

Blijkbaar heeft de iconische en legendarische Vespa toch "een speciaal en tijdloos ontwerp" dat de "tand des tijds" moeiteloos doorstaat.

Link naar reactie

pfffffffff , was nu nog een merk van dat je zegt , MERK
Nuja , ze maken ook zo china kloon motorfietsen ook , allé verkopen ze met hun naam
Gelukkig heb ik nog een echte Zundapp brommer :) 
Maar idd , das nu toch puur zo'n primavera , was mijn eerste gedacht als ik het zag

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...