Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zwarte Verf


Cantodea

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Cantodea zei:

De Vespa is drie maand oud en nu begint de verf op de uitlaat te verdwijnen.

 

 

Gewoon de uitlaat opschuren met een schuursponsje..spuitbus met hittebestendige, matzwarte verf van Motip opspuiten. en klaar is kees.

Link naar reactie

^^^^^^ = een goed advies.

En anders naar de dealer en vragen of het garantie betreft.

Link naar reactie
20 uren geleden, Cantodea zei:

Ik begrijp niet dat Vespa er standaard zo'n flut uitlaatje opzet, niet beter dan de gemiddelde Chinees!

Dat begrijp ik ook totaal niet , maar dat is nu éénmaal iets wat je moet overhebben. om met zo'n "charismatische, iconische Italiaanse 'schone' te rijden ;)

Link naar reactie

beste cantodea

 

jij mag van geluk spreken dat enkel je uitlaat aan het roesten is dit is namelijk een kleine ingreep en 2de hands uitlaten vind je overal

de vorige gts eigenaars hadden namelijk andere problemen namelijk stilvallen aan de lichten bijna 6000  euro nieuwe gts en ze kregen da nie opgelost!

dus je mag blij zijn met u roestende uitlaat dit is namelijk wel op te lossen.

Link naar reactie

heb nog een uitlaat thuis liggen 800 km mee gereden ! is wel van 2013 wel niet of deze past op model 2017

is nooit mee in de sneeuw of modder mee gereden 2x wel regen gezien toen ik bij fendt even langsging was ik kledernat :-) tot in me onderbroek hahaha 

voor de rest is er enkel bij warme temperaturen mee gereden en niet in de winter .

Link naar reactie

of.. het ouderwetse  "stoven zwart".. aanbrengen op een lauwe uitlaat met de borstel.. goe dik.. uurke of 6 wachten en dan gaan rijden.. verf bakt zich vast.. .. om het jaar eens terugdoen.  Ik weet wel niet waar men dat "stovenzwart" nog verkoopt..  maar het bestond vroeger en ik deed er de uitlaten van mijn brommers mee.    succes!  het heette " zwarte-piet" als ik me ni vergis

( misschien mag dan nu wegens racistische redenen ni meer zoi genoemd worden natuurlijk :-)  )

of  rust-oleum kachelverf.. ook een héél sterke hittebestendige verf

AIG2399187.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...