stefan vna Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 Ik heb een vraagje voor de administrators. ik ben momenteel bezig met de restauratie van een vna. Om dit te realiseren heb ik toch een hoop tools moeten aankopen om dit in orde te krijgen. Dit laat de kostprijs van de restauratie serieus oplopen. is het daarom niet mogelijk om een afzondelijk deel van het forum op te starten waar mensen hun gereedschap dat ze ter beschikking wilen of kunnen stellen kunnen oplijsten, eventueel tegen een kleine vergoeding. Ik vermoed dat dit een succes kan zijn. ikzelf heb een ultrason staan een beenrandtang een klinknageltang een kasteelboutkop een carrosserieset en nog wat kleine prullen. dit kost toch al snel en klaine 1000€. mvg stefan
geertvespa Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 ik leen niks meer uit. Vele dingen worden "vergeten" terug te brengen
EriX Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 7 uren geleden, geertvespa zei: ik leen niks meer uit. Vele dingen worden "vergeten" terug te brengen Klopt, Ik denk dat ik hier nog een megafoon in mijn garage heb staan...
Sucho10 Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Ik dacht dat ik nog een ouwe cirkelzaag had staan in de garage, maar bij nader onderzoek bleek het om mijn schoonmoeder te gaan... Interesse? Groeten Luigi
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.