Ga naar inhoud
Vespaforum.be

wideframe project


geertvespa

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

ondertussen zijn we weer wat verder en is hij "bijna" helemaal op punt. Vorige zondag naar de rondrit van Classic VC Hasselt geweest. 290km op de teller zonder problemen. De pinasco kit werkt ook super goed, cruisen tegen een comfortabele 70 a 80km/u, topsnelheid?? (op 95 heb ik het gashendel terug dichtgedraaid)

 

 

 

 

 

fb.jpg

fb1.jpg

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Hey Geert, 

Ik heb een vraagje ivm de aansluiting van de elektriek van de pinasco set op mijn Acma: op het bijgeleverde schema van de pinasco flytech staan 3 draden die van voor komen: geel voor licht, dan de killswitch (bij mij rood) en nog een massa draad. 

Nu heb ik precies geen massa draad , maar nog een oragne die ook naar de stuurschakelaar gaat. (deze zit naast de gele in de schakelaar). Geel op nr1, Oragne op nr2 in schakelaar.

Kan je een foto posten hoe je de aansluiting juist hebt gedaan, alsook waar je de regulator hebt geplaatst.  Ik heb geen zin om gaten te boren, dus dacht ik om de regulator boven op de cdi te plaatsen. Met een afstandsbus en een lagere bout zou dit moeten lukken, plaats zat denk ik.

Alvast bedankt,

Erik

 

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Erik,

nu pas gezien. mijn regulator zit in het carbu-compartiment. Ik heb daar wel voor moeten boren.

Bovenop de cdi is inderdaad ook plaats genoeg. Hou er wel rekening mee dat de metalen beugel voor de cdi van erbarmelijke kwalitiet is en binnen de kortste keren doorbreekt van de trillingen.

Het zou kunnen dat er geen massadraad vanuit het frame komt (het frame is immers zelf de massa). Probeer eens om de killswitch aan te sluiten. Al de rest mag je op geel aansluiten. Het is ook maar een beetje een gok want ik ben voor mijn kabelboom van 0 begonnen.

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...