Ga naar inhoud
Vespaforum.be

voorvork met disc gezocht


Luc van Uden

Aanbevolen berichten

Een vriend bracht me zijn bijna afgewerkte pk 125 met de vraag om nog kleinigheden op te lossen.  naast de veeeeele juiste afstellingen en oplossingen zit ik toch met een voorremplobleem dat enkel kan opgelost worden met een vork, uitgerust voor schijfrem en hoofdrempomp.  Alvast bedankt.   (Het p-forum lijkkt mij px en pk?)

Link naar reactie
8 uren geleden, Luc van Uden zei:

  (Het p-forum lijkkt mij px en pk?)

pk is bij ons eerder by de smallframes ondergebracht...

van welk type is je pk125 vork? fotoke? 

vaak zijn het net pk125 vorken die gebruikt worden voor schijfremconversies bij oldies en pk modellen, dus zou mooi zijn als je de juiste vork al in bezit hebt...

Link naar reactie

http://www.sip-scootershop.com/de/products/scheibenbremse+grimeca+classic_30015000

http://www.sip-scootershop.com/de/products/lenksaule+rms+fur+vespa+pk50_13333000

Mijn inzien een te verwaarlozen en te dure ingreep! Een nieuwe remtrommel en schoenen doen hun werk vooraan zeker naar behoren..

Jan.

 

Link naar reactie

De eigenaar heeft het stuur gebruikt van een px met disc, met daarop de montage voorzien voor een rempomp,  terwijl de vespa een trommel heeft.  Via het betere knutselwerk toch een hendel voorzien met als gevolg dat de kabel een moeilijke weg moet volgen en je met alle macht het remhendel moet bedienen.  eigenlijk geen voorrem...

Link naar reactie
8 uren geleden, Luc van Uden zei:

De eigenaar heeft het stuur gebruikt van een px met disc, met daarop de montage voorzien voor een rempomp,  terwijl de vespa een trommel heeft.  Via het betere knutselwerk toch een hendel voorzien met als gevolg dat de kabel een moeilijke weg moet volgen en je met alle macht het remhendel moet bedienen.  eigenlijk geen voorrem...

 

Link naar reactie
Op 11-1-2017 om 07:43, Luc van Uden zei:

De eigenaar heeft het stuur gebruikt van een px met disc, met daarop de montage voorzien voor een rempomp,  terwijl de vespa een trommel heeft.  Via het betere knutselwerk toch een hendel voorzien met als gevolg dat de kabel een moeilijke weg moet volgen en je met alle macht het remhendel moet bedienen.  eigenlijk geen voorrem...

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...