Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spik splinternieuw


cooper71

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben John en sinds een week de trotse eigenaar van een Zündapp Bella 197cc. Deze heb ik na een helse zoektocht (van enkele jaren) gevonden. Hij ziet er nog redelijke uit en is in het bezit van papieren. Het is van 1960 en heeft de laste jaren ergens door gebracht aan de kant van een garage. Dus het is een totaal restauratie. Vanwaar de interesse, dit was de eerste motorfiets van mijn overleden vader. Vandaar, normaal doe ik motoren. Maar ter ere van onze paps, wil ik hier best mijn tijd insteken. Vanwaar dit forum, in de hoop dat ik hier mensen tegen kom met de zelfde passie. Die me kunnen helpen, wegwijs maken en raad kunnen geven. Laat het avontuur beginnen ;)

175612107158531.jpg

177612107572839.jpg

177612108660681.jpg

170612109490431.jpg

Link naar reactie

Mooi ding nu al, Ik heb ooit in een lang verleden mijn motorrijbewijs op zo'n Bella gehaald. de ene rijschool had een Jawa en dat vond ik nik en de andere een Bella die vond ik er wel stoer uit zien,

Later verschillende scooters gehad NSU Lambretta en een paar Heinkels en nu de Vespa GTS300 een Zundapp stond nog altijd op mijn lijstje maar dat gaat er nu niet meer van komen.

succes met de restauratie.

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Hoi John,:)

Leuke scooter die je op de kop vebt weten te tikken ! ..ik heb ook nog maar pas een nieuw projectje gekocht , namelijk een Heinkel toerist van 1961.heb onlangst  in contact gekomen op een motor treffen met iemand die net zijn Heinkel had weg gedaan , maar nog steeds met zen Bella rondtoerd ..die man kan je zeker wel vanalles vertellen over Bella scooters 

$_84.JPG

20170622_123111.jpg

20170604_120654.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...