Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw aankoopadvies


[I]vo

Aanbevolen berichten

Hallo vespafans,

Ik kwam dit forum tegen en dacht wie weet kan ik hier wat tips opdoen. Ik kom uit het Limburgse Nederland en ben op zoek naar een vespa gt200/gts250.

Nu zie ik hier op het forum heel wat moois voorbij komen, maar het budget is helaas niet toereikend voor een nieuwe. Dus wellicht kan ik hier wat tips krijgen waar ik bij de aankoop op kan letten. Rij zelf al een paar jaar vrolijk rond op mijn suzuki dr650, maar van scooter heb ik nog geen kaas gegeten.

Het budget is eigenlijk 2000-3000 (en liefs al op nederlands kenteken) en vandaar de keuze voor een 200 of een 250.

Nu zie ik in die klasse van alles voorbij komen, maar vaak heeft hij dan rond de 20k-25k kilometers gelopen. Is dit een belemmering of geld hier ook de algemene regel, als de vespa goed is onderhouden, zou het geen punt moeten zijn.

In de klasse 3000-4000 vind ik namelijk meer vespa's, maar zoveel wil ik eigenlijk niet uitgeven.

 

Wellicht hebben jullie dus wat tips, want ik heb nog geen idee wat de miskoop punten zouden kunnen zijn.

 

Groetjes Ivo

 

 

Link naar reactie

Als je geen haast hebt kom je zeker iets tegen hoor
De mijn is verkocht voor 3150euro , was 3 jaar oud en had +- 6500 km's
Stond zeer mooi , had een paar kleine , letterlijk kleine , krasjes maar dat was het
Dus je vind ze wel met minder km's ook hoor voor jouw budget

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...