Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen met vespa special 50


elsken

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Ik wil me graag even voorstellen. Lees al even mee op het forum voor tips en tricks. Ben al een tijdje in het bezit van een blauwe vespa special 50. 

Heb ondertussen van mijn vespa de carburator 16.10 vervangen en start veel beter nu. Mijn oude heb ik nog en die heb ik gereviseerd. 

Ook heb ik mijn koppelingskabels en gaines vervangen waardoor het schakelen véél vlotter gaat. Met veel geduld en en tijd is me dat gelukt dankzij vele tips die ik gevonden had op het forum. Maar op youtube heb ik ook massa's filmpjes gevonden van" Vespa Motori " het is weliswaar in het italiaans maar met de beelden was ik ook al veel geholpen. 

Had onlangs een probleem met mijn licht maar dat is ondertussen ook opgelost.

Hetgeen ik naar op zoek ben is een achterrekje voor een smallframe liefst chroom en er mogen wat gebruikssporen op zitten.Mocht er iemand eentje liggen hebben laat maar weten. 

Ook heb ik sinds kort mijn mini nummerplaat ontvangen (10x 12 cm) . Bestaan er al nummerplaat houders in dat formaat? Ik vrees dat ik de nummerplaat in het frame zal moeten boren. 

Heb ook nog een linker spiegel te koop maar dat zal ik in het andere forum plaatsen.

Vele groetjes 

 

Elsken

 

Vespa.jpg

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...