dmi Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 mooi!! Ook zo'n teller waar je zuinig op mag zijn. En behalve voorspatbord en zadeldekje helemaal origineel zo lijkt. Link naar reactie
bertjens Geplaatst: 13 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2016 teller was vroeger verplicht in denemarken Link naar reactie
yag Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Proficiat voor je vonst, is al een beetje verder om naartoe te rijden maar blijkbaar de moeite, veel plezier met de restauratie nu de winter voor de deur staat. gr, kurt Link naar reactie
roufio Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 nope restauratie , zo laten en motor opknappen Link naar reactie
designo Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Nope, px blok onder en vlammen! Wereld heeft genoeg meubels. Link naar reactie
N!Ce Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 In DK dedoeme... Redelijk wat Kronen, wellicht... Inderdaad Owatrol Queen als je het mij vraagt! N Link naar reactie
dave Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 "Wist ge?" De familie die aan het hoofd stond van de MISA fabriek was Deens en voerde zalm in, die naast - en later in - dezelfde magazijnen werden gerookt als waar Vespas in elkaar gestoken werden. Ze waren ook de eerste Carlsberg importeurs voor België... Of er een link is met het feit dat er in Denemarken VGL1T's rondrijden? Edwin zal 't wel weten... Link naar reactie
yag Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Restaureren, is goed afwassen met dreft en owatrol zoals nice al zei, de rest tech in orde plaatsen en mee buitenkomen als het niet regent. De missa fabriek in jette bestaat nog, nu stokeren ze er dingen voor de kristelijke verenigingen, war een pakhuis wel meemaakt op al die jaren. Ik zou is moeten gaan zien of er niets meer te vinden is in de kelders, zal is vragen of ik is mag gaan zien, is op 20min bollen. Kurt Link naar reactie
dave Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 als er iets in een kelder ligt, zou het onder die turkse import op de hoek zijn, tijdens de jaren zeventig is dat nog lang de onderdelenstock geweest voor Vespa België Link naar reactie
dmi Geplaatst: 14 november 2016 Delen Geplaatst: 14 november 2016 Er is patina en er is roest he jongens. Die o-lak obsessie begint een beetje absurd te worden. Die vloer is op verschillende plaatsen doorgeroest. Het minste wat je kan doen is de bodem vervangen, al is het om eens goed in het frame te kunnen kijken. Hij is zo ook mooi natuurlijk, maar dan om ergens binnen te zetten en om naar te kijken. :-) Link naar reactie
pdvd Geplaatst: 15 november 2016 Delen Geplaatst: 15 november 2016 Maak hier een mooi volledig restauratieproject van. Afhankelijk van wat je er mee wil doen het blok in originele staat brengen (als het puur om rondjes om de kerk is) of er een 200 onder steken als je er verre trips mee wil maken. o'lak is leuk, maar wat hierboven genoemd wordt moet het wel realistisch zijn. Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 15 november 2016 Delen Geplaatst: 15 november 2016 Op 11/14/2016 om 18:18, dave zei: "Wist ge?" De familie die aan het hoofd stond van de MISA fabriek was Deens en voerde zalm in, die naast - en later in - dezelfde magazijnen werden gerookt als waar Vespas in elkaar gestoken werden. Ze waren ook de eerste Carlsberg importeurs voor België... Of er een link is met het feit dat er in Denemarken VGL1T's rondrijden? Edwin zal 't wel weten... Dave, voor zover ik weet zijn alle Noord-Europese vespa's (Zweden, Noorwegen, Denemarken, ...) allemaal vanuit Italië ingevoerd. Ze hebben dezelfde prefix als de Misa modellen, omdat het vanuit Italiaans standpunt exportmodellen betreft. Ook deze Deense vespa komt vanuit Italië. Mooi speelgoed. Link naar reactie
bertjens Geplaatst: 15 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2016 word na een paar jaar gerestaureerd Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.