Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pas gevonden


bertjens

Aanbevolen berichten

In DK dedoeme... Redelijk wat Kronen, wellicht...

Inderdaad Owatrol Queen als je het mij vraagt!

 

N

 

Link naar reactie

"Wist ge?" De familie die aan het hoofd stond van de MISA fabriek was Deens en voerde zalm in, die naast - en later in - dezelfde magazijnen werden gerookt als waar Vespas in elkaar gestoken werden. Ze waren ook de eerste Carlsberg importeurs voor België... Of er een link is met het feit dat er in Denemarken VGL1T's rondrijden? Edwin zal 't wel weten...

Link naar reactie

Restaureren, is goed afwassen met dreft en owatrol zoals nice al zei, de rest tech in orde plaatsen en mee buitenkomen als het niet regent.

De missa fabriek in jette bestaat nog, nu stokeren ze er dingen voor de kristelijke verenigingen, war een pakhuis wel meemaakt op al die jaren. 

Ik zou is moeten gaan zien of er niets meer te vinden is in de kelders, zal is vragen of ik is mag gaan zien, is op 20min bollen.

Kurt

Link naar reactie

Er is patina en er is roest he jongens. Die o-lak obsessie begint een beetje absurd te worden. Die vloer is op verschillende plaatsen doorgeroest. Het minste wat je kan doen is de bodem vervangen, al is het om eens goed in het frame te kunnen kijken. 

Hij is zo ook mooi natuurlijk, maar dan om ergens binnen te zetten en om naar te kijken. :-)

Link naar reactie

Maak hier een mooi volledig restauratieproject van. Afhankelijk van wat je er mee wil doen het blok in originele staat brengen (als het puur om rondjes om de kerk is) of er een 200 onder steken als je er verre trips mee wil maken. o'lak is leuk, maar wat hierboven genoemd wordt moet het wel realistisch zijn. 

Link naar reactie
Op 11/14/2016 om 18:18, dave zei:

"Wist ge?" De familie die aan het hoofd stond van de MISA fabriek was Deens en voerde zalm in, die naast - en later in - dezelfde magazijnen werden gerookt als waar Vespas in elkaar gestoken werden. Ze waren ook de eerste Carlsberg importeurs voor België... Of er een link is met het feit dat er in Denemarken VGL1T's rondrijden? Edwin zal 't wel weten...

Dave, voor zover ik weet zijn alle Noord-Europese vespa's (Zweden, Noorwegen, Denemarken, ...) allemaal vanuit Italië ingevoerd. Ze hebben dezelfde prefix als de Misa modellen, omdat het vanuit Italiaans standpunt exportmodellen betreft. Ook deze Deense vespa komt vanuit Italië. Mooi speelgoed.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...