Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GTS with euro4-engine


Austria

Aanbevolen berichten

Ze mogen al eens denken om een nieuw model GTS op de markt de brengen. Op een paar details na is de GT/GTS niet echt veel veranderd in de 14 jaar dat hij bijna op de markt is. Zelfs de wielen zijn nog oersaai zoals bij het 2003 model. Maar het kan ook zijn dat ze voorzichtig geworden zijn bij Vespa. Volgens een dealer die ik ken valt de verkoop van de 'nieuwe' Primavera tegen. Blijkbaar vonden de meesten het model van de LX mooier en vooral sympathieker. En zouden de klanten zelfs liever een tweedehands LX kopen dan een nieuwe of tweedehandse New Primavera. En aangezien de meesten het niet zien zitten om rond de 9000 euro uit te geven aan een Vespa 946. Hebben ze bij Vespa waarschijnlijk voor de zekerheid gekozen. En waarschijnlijk besloten om de GTS in zijn huidig format te behouden om de verkoopcijfers wat stabiel te houden.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • 1 jaar later...
15 uren geleden, JoinkeGTS zei:

De GTS blijft het mooist. Heeft ook de stoerste look. Mijn vrouw kan wel niet met haar voeten aan de grond. Ermee rijden zit er dus niet in... alleen achterop... Zelf ben ik er aan verslaafd, rij liever met mijn wesp dan met mijn auto.

Idem, als het even kan neem ik altijd de wesp en laat mijn wagen staan..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...