Austria Geplaatst: 5 oktober 2016 Delen Geplaatst: 5 oktober 2016 Above: The new GTS 300 with Euro4-engine. Below: The new GTS 125 / 150 with Euro4-engine. Greetings from Austria Link naar reactie
ice man Geplaatst: 5 oktober 2016 Delen Geplaatst: 5 oktober 2016 srry ma vind persoonlijk dat de nieuwere modellen lelijk zijn,de matte versie supersports zijn in mijn ogen veel mooier. Link naar reactie
ice man Geplaatst: 5 oktober 2016 Delen Geplaatst: 5 oktober 2016 de kleuren vind ik ook niet geslaagd de supersports waren sexy en cool ma deze kleuren meer sisi kleuren en de kont lijkt precies op die van primavera niet geslaagd dus Link naar reactie
marcdax Geplaatst: 5 oktober 2016 Delen Geplaatst: 5 oktober 2016 die achterkant is al een paar jaar zo hoor Link naar reactie
lind Geplaatst: 10 oktober 2016 Delen Geplaatst: 10 oktober 2016 Ze mogen al eens denken om een nieuw model GTS op de markt de brengen. Op een paar details na is de GT/GTS niet echt veel veranderd in de 14 jaar dat hij bijna op de markt is. Zelfs de wielen zijn nog oersaai zoals bij het 2003 model. Maar het kan ook zijn dat ze voorzichtig geworden zijn bij Vespa. Volgens een dealer die ik ken valt de verkoop van de 'nieuwe' Primavera tegen. Blijkbaar vonden de meesten het model van de LX mooier en vooral sympathieker. En zouden de klanten zelfs liever een tweedehands LX kopen dan een nieuwe of tweedehandse New Primavera. En aangezien de meesten het niet zien zitten om rond de 9000 euro uit te geven aan een Vespa 946. Hebben ze bij Vespa waarschijnlijk voor de zekerheid gekozen. En waarschijnlijk besloten om de GTS in zijn huidig format te behouden om de verkoopcijfers wat stabiel te houden. Link naar reactie
marcdax Geplaatst: 10 oktober 2016 Delen Geplaatst: 10 oktober 2016 ik vind een primavera mooier dan een lx eigenlijk GT(S) vind ik voor de leeftijd nog altijd recent er uit zien Link naar reactie
Cantodea Geplaatst: 11 oktober 2016 Delen Geplaatst: 11 oktober 2016 De GTS is een klassieker in wording, veel mooier kan niet meer. Afblijven! Link naar reactie
GTS 125 ie AZURRO Geplaatst: 12 april 2017 Delen Geplaatst: 12 april 2017 Op 11-10-2016 om 09:26, Cantodea zei: De GTS is een klassieker in wording, veel mooier kan niet meer. Afblijven! Inderdaad, ik vind persoonlijk ook dat de gts niet moet verandert worden. Kan gerust nog een tijdje mee denk ik Link naar reactie
WimDC Geplaatst: 14 april 2017 Delen Geplaatst: 14 april 2017 Inderdaad een prachtig (neo) klassiek design. Als ze nu gewoon die helmbak nog iets breder maken, zodat er ook een echte helm in kan, dan zou dat helemaal af zijn. Link naar reactie
JoinkeGTS Geplaatst: 28 augustus 2018 Delen Geplaatst: 28 augustus 2018 De GTS blijft het mooist. Heeft ook de stoerste look. Mijn vrouw kan wel niet met haar voeten aan de grond. Ermee rijden zit er dus niet in... alleen achterop... Zelf ben ik er aan verslaafd, rij liever met mijn wesp dan met mijn auto. Link naar reactie
Cantodea Geplaatst: 29 augustus 2018 Delen Geplaatst: 29 augustus 2018 15 uren geleden, JoinkeGTS zei: De GTS blijft het mooist. Heeft ook de stoerste look. Mijn vrouw kan wel niet met haar voeten aan de grond. Ermee rijden zit er dus niet in... alleen achterop... Zelf ben ik er aan verslaafd, rij liever met mijn wesp dan met mijn auto. Idem, als het even kan neem ik altijd de wesp en laat mijn wagen staan.. Link naar reactie
JoinkeGTS Geplaatst: 29 augustus 2018 Delen Geplaatst: 29 augustus 2018 3 uren geleden, Cantodea zei: Idem, als het even kan neem ik altijd de wesp en laat mijn wagen staan.. En vandaag gaven ze regen regen regen... met de auto uit voorzorg maar het heeft hier nog geen spetter gedaan... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.