Ga naar inhoud
Vespaforum.be

AFSCHEID


herbal

Aanbevolen berichten

Vrienden,

 

Op 4 juli 2011 reed ik met mijn nieuwe PX de garage uit. Het was mijn allereerste gemotoriseerde tweewieler...veel fijne momenten mee beleefd. 

Vandaag (22444 km verder) heb ik beslist dat mijn witte, inmiddels flink gepersonaliseerde en van extra toeters en bellen voorziene PX en ikzelf uit mekaar gaan. Ze is een uur geleden vertrokken, in een bestelwagen, naar een andere plek, want ze stond de laatste twee jaar grotendeels werkeloos in mijn garage. Wat mezelf betreft niet echt uit volle goesting en in zekere zin ook met wat pijn in het hart. Maar dingen lopen soms nu eenmaal anders dan je zelf zou willen.

Mijn gezondheid heeft in de zomer van 2014 een forse klap gekregen en wat daarna volgde had vooral te maken met uithouding, vallen en opstaan, en veel ziekenhuisbezoeken voor een wekelijkse portie vergif. Dat is nu een afgesloten hoofdstuk. Ondertussen zijn we weer wat verder opgeschoven in het leven. Het gaat terug relatief goed met me, maar de oude ik... tja, ...die ben ik eigenlijk nooit meer echt geworden, noch fysiek noch mentaal. Ondertussen heb ik mijn fiets terug nodig om af en toe wat kortere ritjes te doen, kwestie van conditioneel toch nog iets beter te worden en af en toe het hoofd eens grondig leeg te maken, want er is weldegelijk een VOOR en een NA.

Geniet passioneel van jullie hobby en weet dat als ik een handgeschakelde stinkende tweetakt wesp tegenkom dat ik zal wuiven en dat mijn duim omhoog zal gaan. Dan denk ik sowieso terug aan fijne tijden. En ja, ... ik wuif ook naar GTS-en, LX-en en ander plastiek.  :-)

Het ga jullie goed.

Herbal

 

 

 

Link naar reactie

Herbal. het leven gaat nooit zoals je het zelf wil. en meestal slaat op onverwachte ogenblikken het "noodlot" toe.

Je gezondheid heb je ook niet altijd in "eigen handen" en je beseft maar eerst wat je hebt, als je het niet meer hebt.

Het ga je ook goed. en veel sterkte en positieve levenskracht in de komende jaren. ik duim alvast  :)

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...