Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat ik best doe in volgende situatie.

Buitenlandse oldtimer van 1970, maar ginder ingeschreven in 1984,  Met als gevolg dat de douane ook deze datum op het  roos formulier heeft gezet.

Als ik dit nu naar div stuur gaan ze een gva vragen volgens mij, zelfs  als ik ze als een oldtimer inschrijf. En een gva voor dit model is logischerwijs niet voorhanden...

 

ik vrees er wat voor

 

gr

 

 

Link naar reactie

kweet het ,

maar voor div geld de    "  1 ste inschrijving datum  "  als maatstaf , niet bouwjaar of type of wat dan ook.

Mijne verzekeraar twijfelde ( groep alpha ), en die heeft half het forum hier ingeschreven/verzekerd , daarom dat hij mij ook wat bang heeft gemaakt.

ik ga DIV proberen te bellen,  dat op zich wordt al een avontuur

 

gr

Link naar reactie
Op ‎15‎/‎09‎/‎2016 om 17:34, nero zei:

Dat adres wil ik dan wel weten... :)

Groetjes, nero. 

Ik heb al veel nummerplaten aangevraagd maar ik heb nog nooit een gva moeten tonen in het kantoor van DIV ze :)
Identiteitskaart en roze aanvraagformulier maar thats it ze

Link naar reactie
17 minuten geleden, marcdax zei:

Ik heb al veel nummerplaten aangevraagd maar ik heb nog nooit een gva moeten tonen in het kantoor van DIV ze :)
Identiteitskaart en roze aanvraagformulier maar thats it ze

Voor auto's wel, omdat ze ervan uit gaan dat de stempel van het keuringsstation daar al de controle over gedaan heeft. Schrijf je een motor in als niet-oldtimer, dan zorgt de div voor de administratieve keuring, en MOET je een gva voorleggen. 

Het is echt niet anders ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...