Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 50R


Arno Kremers

Aanbevolen berichten

20131020_124805.jpg

Op deze automaat heeft een 3,50 inch band gezeten, ik had hier een pinasco 75cc op gelegd en kreeg te horen dat er een vastloper mee was gereden. Na controle, zag ik zwarte sporen. en hoorde ik dat de beste man de banden gewisseld had voor nieuwe (3.50 x 10) banden. waarschijnlijk is hierdoor ook de vastloper door ontstaan. Dus niet doen (Ook niet met andere uitlaat ;-))

Link naar reactie
On 19-11-2016 at 2:44 PM, nero said:

Een beetje meer "race" uitstraling, heel leuke band om bochtjes te nemen (geen verdikking op de zijkant) en in vergelijking met bvb de city grip een veel snellere band.

Enig nadeel is dat je bij sportief rijden de achterband na 4000km mag vervangen.

Groetjes, nero.

Schitterende band die S1  ...zou geen ander meer willen.. subliem in de bochten en over de ganse lijn een uitstekende wegligging ... mercie meneer Michelin

Link naar reactie

Heeft iemand de volgorde van de vloerstrips? Tekening of iets.

En de afstand van beenschilt tot gedeelte waar het zadel op komt.

ook het beenschild moet een beetje  terug in positie worden gezet.

moet maandag naar de spuiter want hij wil het terug rechten zoals origineel.

dus alle info over een smallframe is welkom.

alvast bedankt

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

netjes, rubber v.h. achterlicht is wel wat groot en ik denk dat de verf uiteindelijk v.h. blok los laat... verder erg netjes!

Link naar reactie

Erg netjes! Ziet er top uit!

Ik zie nu pas het klepje in de linker bil. De 50 R had dit zeer zeker niet. Primavera, ET3 en de 50 Special voor de Duitse markt hadden dit wel. Welk model frame is dit nou eigenlijk?

Link naar reactie
12 hours ago, Daan said:

netjes, rubber v.h. achterlicht is wel wat groot en ik denk dat de verf uiteindelijk v.h. blok los laat... verder erg netjes!

Ja had het blok beter niet gespoten!! Maar goed! Zal er van zelf wel af komen hahaha.

rubber is inderdaad wat aan de grote kant zie ik nu ook. Weet alleen niet als ik een nieuwe bestel dat die kleiner is!?

Link naar reactie
12 hours ago, Daan said:

netjes, rubber v.h. achterlicht is wel wat groot en ik denk dat de verf uiteindelijk v.h. blok los laat... verder erg netjes!

Ja had het blok beter niet gespoten!! Maar goed! Zal er van zelf wel af komen hahaha.

rubber is inderdaad wat aan de grote kant zie ik nu ook. 

Link naar reactie
7 uren geleden, JJP zei:

Erg netjes! Ziet er top uit!

Ik zie nu pas het klepje in de linker bil. De 50 R had dit zeer zeker niet. Primavera, ET3 en de 50 Special voor de Duitse markt hadden dit wel. Welk model frame is dit nou eigenlijk?

Als ik het serienummer bekijk op scooterhelp kom ik op een 50R uit

dus zeg jij maar wat het dan wel is? Boekje staat erbij.

had het ook al opgemerkt dat de meeste zonder klepje zijn.

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...