Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Combi auto-moto verzekeringen


Cantodea

Aanbevolen berichten

Er zijn wel degelijk verzekeringen die het verbieden. Om fraude tegen te gaan. Schuivertje gemaakt met de motor? die kosten lopen snel in de 1000en euros, dus zeg je gewoon dat je vrouw je de pas afsneed en behalve de vrijstelling kost het je niets. 

 

Gewoon vragen aan je makelaar/verzekeraar. Bij mijn huidige polis mag het. Bij mijn vorige makelaar (15 jaar geleden) niet.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ben onlangs overgeschakeld naar "Generali" via mijn agent.  Auto is er verzekerd aan een normaal tarief.  Betaal voor de Vespa's 81 euro voor de eerste; vanaf de tweede 25 eur (dus 3 en 4 ook; enz.).  Drie Vespa's wordt zo dus 131 euro.  Dacht aanvankelijk dat dit ook kon voor recentere Vespa's, maar dit blijkt wél een oldtimerverzekering te zijn, wel met mogelijk dat woon-werkverkeer mag; ook meerdere chauffeurs mogen rijden én de Vespa's en auto mogen allen tegelijk rijden...

Kwam ook van "Axa" en daar betaalde ik inderdaad exact 177 euro voor een polis.  Is redelijk voor de service die ze bieden.  En je hebt de zekerheid dat het een fatsoenlijke firma is die tussenkomt indien nodig...

Link naar reactie

De mijne zijn met een gewone nummerplaat ingeschreven dus geen probleem.  Met een O-plaat kan dit inderdaad zelden; bij "Erard-verzekeringen" weet ik wel dat ze een uitzondering maken en de mogelijkheid bieden om toch woon-werkverkeer te doen...  loopt inderdaad nog een topic over!  ;)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Er zijn als het op verzekeringen aankomt ontelbare mogelijkheden. Afhankelijk van de voorwaarden zal dat ook een impact hebben op de prijs (en nog heel wat meer factoren uiteraard). Zelf heb ik gekozen om mijn auto en vespa samen te verzekeren in 2017. Bij mij mogen ze niet samen op de baan. Omdat ik geregistreerd sta als enige gebruiker. Dit heb ik destijds bewust gedaan om korting te krijgen. Het kan zeker dat je ze beiden tegelijk op de baan hebt. Best gwn eens bij verschillende verzekeringen gaan horen. Je kan daar zo ver in gaan als je wil. 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...