-
Similar Content
-
By Peelke
Gentelmengs & Womens!
Enkele jaren geleden bromde ik op mijn geliefde T5 van Antwerpen naar Dakar. Sommigen van jullie hielpen me toen nog aan goede raad vanop het forum, waarvoor nog steeds merci!
Intussen tour ik met een dia-avond ("een vrolijk reisverhaal") langs de kleine theaterzalen en is het boek met verhaal en foto's eindelijk af. (hoera!)
Het Vespaforum staat er trouwens in vermeld:
Anyhoo, za/zo 25/26 juni is de première van die reisvertelling + de booklaunch (+een mojitow!) onder het lover van het Openluchttheater Rivierenhof in Deurne. Het zou geweldig zijn moesten er daar een hoop Vespa's geparkeerd staan...
Meer info vind je op http://www.michaelvanpeel.be/?page_id=1489
Het boek zelf staat ook op bol.com
Akkoord, dit is een beetje schaamteloze reclame, maar ik dacht ik geef het toch even mee.
Sue me. Sew me. Soe... ah, whatever
Happy riding iedereen en een geweldige zomer!
Plke
-
By Jopie
Beste Vespa forum leden,
ik heb aantal professionele kopieën van jaren 80 Vespa onderdelen en reparatie handleiding. Betreft hier dealer klapper die destijds aan Vespa dealers en reparatie werkplaatsen ter beschikking werd gesteld. Ik heb deze professioneel laten kopiëren inclusief hard kartonnen tabbladen met tekeningen en foto’s, artikelnummers, prijslijst in guldens en een optie overzicht. Er zit ook een losse reparatie handleiding bij. Inhoud wordt 2 gaats geperforeerd geleverd zonder klapper.
Prijs is €15,- excl verzendkosten.
Doe even pm bij interesse
Gr Jopie
-
By Stefaan Despiegelaere
Ik heb sedert 2 weken Vespa acma van 1956 en heb gisteren nieuw voorlicht en achterlicht gemonteerd . lichten branden zolang hij normaal draait , maar wanneer ik gas geef springt achterlicht en dan voorlicht 2 minuten daarna . Moet ik regelaar tussen steken of sluit ik draad niet goed aan ? Er komen 3 draden uit motor en zwarte is voor killswitch . Heb dan nog blauwe en dikke gele ( stoffen bekleding ) .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.